Til minne om Joël
Alle pengene som kommer inn går til Barnekreftforeningens arbeid.
I starten av april i år fikk vi det triste budskapet om at vår klassekamerat, medelev og venn Joël hadde tapt kampen mot kreft. 8.juni løper vi sammen til minne om han, og vi håper å kunne hjelpe andre kreftsyke barn ved å samle inn penger til Barnekreftforeningen. You`ll never walk alone!

