Innsamling til ny bil/ambulanse
Alle innsamlede midler går til kjøp av ny bil.
Vi har fått havari på den ene bilen vår og må dermed kjøpe ny. Å ha to operative biler er avgjørende for å opprettholde en god beredskap, så vi håper lokalsamfunnet vil bidra med finansieringen.

