Innsamling til Jan-Egils begravelse
Pengene som samles inn skal brukes til å dekke begravelsen.
Den 13.10 døde vår kjære pappa brått fra oss. Det har i utgangspunktet vært trangt økonomisk for mamma og pappa, så sparepenger er det dårlig med. Nå som vi står i en så tøff tid er det en ekstra belastning for oss når vi ser at å begrave det kjæreste vi har koster mer enn vi har kapasitet til. Vi håper derfor at vi kan få litt bistand her som kan hjelpe oss med å gjøre denne tiden enklere både for mamma og oss barna.
Vi skal ha en minnebok etter pappa, og alle som bidrar her vil få navnet sitt skrevet i denne boken.
På forhånd takker vi for bidragene.

