Hopp til hovedinnhold

St. Hans bål på Lindøya

Alle pengene som samles inn vil gå til utgifter vi har hatt på bålet. Skulle det være mer penger igjen, vil det bli spart til neste år slik at bålet i 2022 blir enda bedre!

I år igjen bygger vi bål på Lindøya! Og som andre år har vi utgifter. Selv om vi får sponset en del mat så koster det en del med drivstoff til båter/biler, cola, osv. Alt vi gjør er på dugnad! Vi håper du/dere har lyst til å være med å bidra i denne spleisen. 

St. Hans bål på Lindøya

15 290 kroner innsamlet

75 givere
Avsluttet 24.06.2021
76% av 20 000 kr
Verifisert
Thomas Kulien
står bak spleisen
Verifisert
Jonas Pettersen mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    2 givere ga anonymt
  2. Anne Britt Thompson
    støttet
  3. Thomas Kristoffersen
    støttet og skrev en hilsen
    Fantastisk innsats, kremen av ungdom! Dere gjør oss alle stolte. Gleder meg!!
Vis all aktivitet

Hjelp Thomas Kulien å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Thomas Kulien er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×