St. Hans bål på Lindøya
Alle pengene som samles inn vil gå til utgifter vi har hatt på bålet. Skulle det være mer penger igjen, vil det bli spart til neste år slik at bålet i 2022 blir enda bedre!
I år igjen bygger vi bål på Lindøya! Og som andre år har vi utgifter. Selv om vi får sponset en del mat så koster det en del med drivstoff til båter/biler, cola, osv. Alt vi gjør er på dugnad! Vi håper du/dere har lyst til å være med å bidra i denne spleisen.
