Inntjening for sjåføren, besparelser for passasjeren.
I never cease to be upset by the presence of human stupidity in the world around me. I have developed Smart dating i en taxi a principle that allows you to meet people while traveling together by taxi. Each passenger saves -40%. Drivers will be able to earn from +20% to 140% more than standard earnings. Provided that passengers need to be picked up and delivered to different addresses. The tax budget is filled from +20% to 140% above the norm. I implemented this principle in the IT application by 70%. It is necessary to finish and give this creation to people. But what do I see? Stupidity. Stupidity. I currently live in Norway. Taxi fares here are very high. For the first 1 meter you will pay $20, each next kilometer +2$. All municipalities in Norway are trying to save money and put several different people in one taxi car when they need to travel to the same medical facility. And here is an example of the cost of prices in the Norwegian capital Oslo for a service: Speed dating. People are willing to pay $100 for the opportunity to talk with a stranger for 5 minutes! This paid type of service is available in many countries. As well as a taxi with potentially passing passengers. Please tell me how I can reach of those people who have money and are looking for an opportunity to invest?

Hvor mange drosjesjåfører er det på jorden? Fra 2016 var det mer enn 18 millioner taxisjåfører i verden. Selv om det å være drosjesjåfør har mange fordeler, er det like viktig å forstå ulempene ved å være drosjesjåfør:
Lange timer. ...
Håndtere vanskelige passasjerer. ...
Sikkerhetshensyn. ...
Økonomisk usikkerhet. ...
Bilvedlikehold. ...
Teknologiske tilpasninger. ...
Tøff konkurranse. ...
Helseproblemer.

Sjåfører for "plattformselskapen" må jobbe 10-12 timer seks dager i uka, fortrinnsvis natt og helg, for å kunne få en lønn å leve av
Hvor mye tjener en taxisjåfør i måneden?
Arbeidstiden er 35,5 timer per uke; dag, kveld, natt, helg, høytid og helligdager. Provisjonslønn, brutto cirka 15.000-20.000 NOK per måned.
Vi skal ha et velfungerende drosjemarked som gir et godt tilbud til de reisende i hele landet, og legge til rette for at aktørene i markedet i større grad enn i dag kan tilpasse tilbudet til etterspørselen.
Det har vært lite innovasjon i bransjen, og tilbudet av drosjer har ikke vært tilstrekkelig tilpasset kundenes behov.
Jeg skal forklare det på et enkelt språk.
Taxi er ikke billig i Norge. Passasjerer bruker mye penger på taxipriser. Og noen ganger må man vente lenge på en taxisjåfør.
En drosjesjåfør kjører mye og tjener lite. For å få mer penger per måned, lurer sjåføren skatteetaten.
Skatteetaten har ikke mottatt ekstra skatteinntekter fra konkursrammede drosjetjenesteeiere hvert år på flere tiår.
Denne situasjonen er ikke bare i Norge. Over hele kloden har sjåfører, passasjerer og skattemyndighetene det samme problemet.

Jeg inviterer alle innbyggere i Norge til å bidra til å endre den globale situasjonen i taxinæringen. Politikere kan ikke løse dette problemet. De er veldig langt unna vanlige menneskers problemer.
I Ukraina, i byen Kiev, utviklet og testet jeg et prinsipp som lar sjåføren tjene mer fra standardinntektene +20 % til 140 %, men avstanden og tiden øker ikke. Skatteetaten får en økning i skatteinntektene på +20 % til 140 %. Passasjeren betaler -40 % mindre for reise.

Dette er mulig ved å møte passasjerer gjennom en mobilapplikasjon for en delt taxitur.
Infrastruktur er opprettet for profesjonelle eller personlige bekjentskaper, felles reiser, for å tilfredsstille passasjerenes behov for sikkerhet, komfort og økonomisk stabilitet.

Infrastruktur er opprettet for trygt bekjentskap av medpassasjerer med hverandre i henhold til ulike kriterier (kjønn, virksomhet, hobbyer)

Det er opprettet insentiver for passasjerer til å bruke bildelingstjenester, som støtter lokale sjåfører og fremmer økonomisk vekst.
Betydelig motivasjon for privatbilister: La bilen stå hjemme og bli en medpassasjer av interesse. Samtidig bli kjent, spar og tjen penger på reiser som passasjer.

Ved å gjennomføre slike strukturelle endringer kan vi bidra til å regulere bransjen, sikre rettferdige arbeidsforhold for sjåfører, og samtidig tilby passasjerene trygge og rimelige transportmuligheter.
Disse tiltakene tar sikte på å løse problemene du har identifisert og skape en mer rettferdig og mer bærekraftig taxinæring.
