Klassetur i 10 klasse
Alle pengene går til 8D, og klassetur i 10 klasse.
8D ønsker å finne på noe hyggelig i 10 klasse, en feiring for at barne og ungdomsskolen er vell gjennomført. Det er også veldig fint å ha noe å glede seg til sammen. Har du mulighet til å bidra hadde det vært fint, så denne fine gjengen kan komme seg på tur :)