Hjelp Medvandrerne til å overleve!
Nå brenner det på dass! Vi mangler penger til å overleve og trenger din hjelp! Stiftelsen Medvandrerne drives på frivillighet. Ingen i organisasjonen har lønn og vi har ikke andre inntekter enn gaver og innsamling til å dekke faste utgifter. Regnskapskostnader som vi ikke får dekket gjennom prosjekttilskuddene våre er i ferd med å spise opp organisasjonen og gjør det vanskelig å gjennomføre prosjekter fremover.
Det jobbes hardt med å organisere oss annerledes, slik at vi kan kvalifisere til flere støtteordninger og kutte til beinet på de, få kostnadene som trekker dette ned.
Uansett trenger vi gaver fra dere som ønsker at vi skal være ett tilbud fremover. Nå er det alvor, sleng en slant i potten og spre ordet!
Vi vandrer sammen!


