Hopp til hovedinnhold

Gave til Sjømannskirka i Narvik

Alle pengene som samles inn går til å gjøre Sjømannskirka mer miljøvennlig og sikre driften for årene som kommer.

Denne sommeren har Sjømannskirka gjort grep for å bli mer miljøvennlig og for å sikre en forsvarlig drift for årene som kommer. Den gamle oljefyren der Sjømannskirka brukte olje for 800.000 kr i året er skiftet ut. Sjømannskirka har nå fått miljøvennlig bergvarme. Som en del av prosjektet ble det lagt ny strømkabel fra Havnegata, og det ble boret 5 energibrønner for å hente opp bergvarmen. 

Dette har kostet Stiftelsen Sjømannskirken 3,5 millioner kroner og finansiert med gaver og lån. Vi er likevel ikke helt i mål med prosjektet da vi også må skifte ut en del av det elektriske anlegget som er fra 1950. Vi henvender oss derfor til alle våre støttespillere, både bedrifter og privatpersoner og ber om et gave til dette viktige prosjektet. 

Gave til Sjømannskirka i Narvik

9 950 kroner innsamlet

28 givere
Avsluttet 28.02.2025
4% av 200 000 kr
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Sissel Sørdal
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for godt arbeid!
  2. Ellinor
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til med alt dere gjør for oss innbyggere og tilreisende. Et skikkelig pluss for Narvik🤩
  3. Anonym
    2 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Trond Laksaa å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Trond Laksaa er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×