Hopp til hovedinnhold

Støtt Emblem G2011 på veien mot Norway cup 2025

Pengene går til å dekke deltakelse og opphold til Norway Cup for laget til G2011

Norway Cup er årets store happening, og noe guttene gjerne vil delta på. Det koster litt både for  kost og losji, så for å få med flest mulig ønsker vi å samle inn penger for å dekke denne opplevelsen for guttene :)

Din støtte kan gjøre det mulig - tusen takk🤩

Støtt Emblem G2011 på veien mot Norway cup 2025

10 005 kroner innsamlet

3 givere
Avsluttet 22.06.2025
20% av 50 000 kr
Verifisert
Silje Rafteseth Fiksdal
står bak spleisen
EMBLEM IDRETTSLAG mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. BDO
    støttet og skrev en hilsen
    Spons Norway Cup
  2. Anonym
    2 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Silje Rafteseth Fiksdal å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Silje Rafteseth Fiksdal er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×