Hopp til hovedinnhold

La det bli lys!

Alle pengene som samles inn går uavkortet til belysning i den nye hytta!

Vi bygger endelig nye Triangelhytta på Rønvikfjellet! Nå skal det igjen samles barn og unge, voksne og eldre; altså folk! Bygget reiser seg i disse dager og uker, og vil stå klar i løpet av høsten 🤞. Hytta trenger unektelig en del nytt (!) og derfor ønsker vi å ha med flest mulig på en spleis! 

La det bli lys!

25 550 kroner innsamlet

44 givere
Avsluttet 11.09.2025
85% av 30 000 kr
Bodø KFUK-KFUM
Ikke-verifisert
Benedikte Havig Os står bak spleisen
BODØ KFUK - KFUM mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. Peiman Horori
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til😊
  3. Anonym
    1 giver ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Bodø KFUK-KFUM å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Benedikte Havig Os er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×