La det bli lys!
Alle pengene som samles inn går uavkortet til belysning i den nye hytta!
Vi bygger endelig nye Triangelhytta på Rønvikfjellet! Nå skal det igjen samles barn og unge, voksne og eldre; altså folk! Bygget reiser seg i disse dager og uker, og vil stå klar i løpet av høsten 🤞. Hytta trenger unektelig en del nytt (!) og derfor ønsker vi å ha med flest mulig på en spleis!

