Skjetten Fotball G2019 - Bidra til vår lagkasse!
Vi starter med en ny Spleis for å samle penger til lagkassen. Pengene går kun til G2019 og vil i hovedsak brukes til påmeldinger til fremtidige cuper. Vi har en ambisjon om å melde oss på like mange cuper i 2026, som vi spilte i 2025. Bidra med det dere kan, alle monner drar. Alle innbetalingene vil være anonyme.

