Hopp til hovedinnhold

Bø Musikkforening gleder seg til 17. Mai 🇳🇴

Drift av korpset

 Vi ønsker å spre glede, bidra til gode musikkopplevelser ❤️. En hver kommune bør ha et musikkorp, det har vi i Bø ❤️. 25 glade musikanter er vi, og ønsker du å bli med, bare ta kontakt ❤️. 17. Mai drar vi rundt i kommunen og spiller 🇳🇴. Vi gleder oss ❤️.

Bø Musikkforening gleder seg til 17. Mai 🇳🇴

15 000 kroner innsamlet

43 givere
Avsluttet 18.05.2026
100% av 15 000 kr
Verifisert
Sture Ivar Pedersen
står bak spleisen
BØ MUSIKKFORENING mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. Jul E Nissen
    støttet og skrev en hilsen
    God Jul
  3. Heidi Falch
    støttet og skrev en hilsen
    STOR TAKK TIL DERE🇳🇴🥰
Vis all aktivitet

Hjelp Sture Ivar Pedersen å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Sture Ivar Pedersen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×