Bø Musikkforening gleder seg til 17. Mai 🇳🇴
Drift av korpset
Vi ønsker å spre glede, bidra til gode musikkopplevelser ❤️. En hver kommune bør ha et musikkorp, det har vi i Bø ❤️. 25 glade musikanter er vi, og ønsker du å bli med, bare ta kontakt ❤️. 17. Mai drar vi rundt i kommunen og spiller 🇳🇴. Vi gleder oss ❤️.
