Agnes forsøker å sette norsk rekord i flest skritt på én måned
- juni starter jeg på den største challengen jeg noen gang har gjort 💙
Jeg skal forsøke å sette norsk rekord i flest skritt på én måned:
50 000 skritt hver eneste dag i 30 dager.
Totalt rundt 1,5 millioner skritt.
Jeg gjør dette til inntekt for Mental Helse Ungdom.
Mental helse er noe som angår oss alle, og noe jeg tror vi må tørre å snakke enda høyere om. Altfor mange unge sliter i stillhet, og i Norge mister vi unge mennesker til selvmord altfor ofte.
Ingen skal føle seg så alene at de ikke ser en vei videre.
Derfor ønsker jeg å bruke denne challengen og plattformene mine til å skape mer åpenhet rundt mental helse, samtidig som vi samler inn penger til Mental Helse Ungdom 💙
Mental Helse Ungdom jobber blant annet for å gi barn og unge støtte, trygghet, tilhørighet og noen å snakke med.
Dette kommer til å bli den tøffeste måneden jeg noen gang har gjennomført – både fysisk og mentalt – men hvis jeg kan bruke denne reisen til å skape oppmerksomhet rundt noe som faktisk betyr noe, så er det verdt hvert eneste steg.
Alle bidrag betyr enormt mye, og jeg setter utrolig stor pris på all støtte gjennom denne reisen 💙
Du kan følge reisen gjennom hele juni på:
TikTok: agnesbang_
Instagram: agnesbang_
Snapchat: agnes-bang


