Stiutvikling - Kaupanger/Dalaker
Er du glad i stisykling? Vil du sykle litt flyt? Syntes du det høres kjekt ut med doserte svinger og stier som ikke går beint ned?
Vi har vært så heldige at vi har fått lov av Kaupanger Hovedgård til å bygge litt sti. All sti er bygd for hånd og det tar ganske lang tid å bygge for hånd. I fjor høst åpnet vi "midten", etter mange dugnadstimer. Vi har begynt på toppartiet, og kommet godt i gang, men ting tar tid. Rekkje har tilbudt å hjelpe til, og med noe begrenset økonomi har Sogn Terrengsykkel gått inn med litt (eller ganske mye for oss). Ønsker du å bidra til å øke kvaliteten på syklingen? Bidra med det du kan. Alle monner drar.
Vi sykles!

