8. juni 2026 20:26
WOW! Vi har passert en halv million kroner! 👏🎉🥹
Vi er utrolig takknemlige for engasjementet ditt.
Sammen skaper vi håp for alle som er berørt av parkinson.
Tusen takk for at du er med på laget! 💙
Nå går vi for enda mer frem mot 13. juni - husk å dele Spleisen! 👊
Hilsen Annette - på vegne av Norges Parkinsonforbund
#TålmodighetenErSlutt


