Jeg løper for barn med funksjonsnedsettelser i Uganda
Vil du sponse løpet mitt for en god sak?
Den 10. juli løper jeg til inntekt for Stiftelsen Ingen Utelatt, og jeg håper du vil være med og støtte.
Du kan velge å sponse meg med et fast beløp per runde jeg løper, eller gi et fast beløp for at jeg deltar.
Alle sponsorgaver går til å hjelpe barn og unge med funksjonsnedsettelser i Uganda.
I Uganda opplever mange barn og unge med funksjonsnedsettelser stigma og diskriminering. Mange lever i sosial isolasjon og blir fratatt grunnleggende rettigheter og muligheter. Stiftelsen Ingen Utelatt har bygd opp en omsorgsby som gir et trygt hjem til barna og familiene deres. Pengene brukes til å gi medisinsk hjelp, nødvendig utstyr, helhetlig omsorg og tilrettelagt utdanning.
Du kan lese mer om arbeidet på ingenutelatt.no.
Jeg håper du vil være med og støtte saken.
Og hvis du er i nærheten den dagen, må du gjerne komme og heie på meg langs løypa. Ta gjerne med flagg, kubjeller og godt humør! 🎉


