MED HJERTE FOR BYEN VÅR
Pengene som samles inn skal gå til direkte innkjøp av dekor og ikke til drift.
Vi trenger hjelp til å pynte byen vår – både i mørketida og på sommeren.
Vi ønsker oss mer lys/juledekor, sommerpynt i byen og dekor og kunst i byrommet som skaper trivsel for alle som bor her, og for alle som besøker oss.
Vi må «pynte brura» og gjøre byen mer attraktiv, slik at flere får lyst til å både bo og bli i vår kommune. Alle monner drar og hver krone teller. Vi håper innbyggere og bedrifter blir med på spleisen og viser at vi alle har hjerte for byen vår.

