Støtt Emblem G2011 på veien mot Norway cup 2026
Pengene som samles inn, går til NorwayCup 2026, for Emblem G2011🤩⚽️
Emblem G2011 hadde en super kjekk tur til Norway Cup 2025, og ønsker derfor å gjenta dette i år! 👊🏻🤩
Pengene går til å dekke deltakelse og opphold til Norway Cup. Det koster litt både for kost og losji, så for å få med flest mulig ønsker vi å samle inn penger for å dekke denne opplevelsen for guttene :)
Din støtte kan gjøre det mulig - tusen takk🤩







