Stig Vaagan og Arjo van Genderen kjører bil til Ukraina for tredje gang!
Vi har bestemt oss for å kjøre en bil til fronten i Ukraina for tredje gang, nå i sommer. Soldatene trenger den til å frakte ut sårede. En av bilene vi har vært med å kjøre ned er skutt i filler. Den må erstattes. Dette vakre og tapre landet fortjener vår hjelp til å hjelpe seg selv og oss.
Vi vil gjerne gjøre mitt bidrag ved å kjøre ned og betale for turen underveis og hjem.
Har du lyst til å støtte med en liten donasjon?
For å hjelpe til med evakuering av personer som kommer i kryssilden trengs en bil som kan kjøre i skytteltrafikk fram og tilbake. Den må ha 4WD, være dieseldrevet og manuelt giret.
Vi sjåfører er klare til å føre bilen helt fram og overleverer den direkte til dem som skal ha bilen.

