Hærverk og ødeleggelser gjør at vi trenger økonomisk støtte!
I dag, onsdag 10. juni, fikk vi en telefon der vi ble gjort oppmerksomme på hærverk der hvor isbodene står!
Bodene er eid av Byen vår Drammen, og i bodene hadde vi lagret masse gjenstander som skulle brukes under sommersesongen til God jul, lille venn sitt prosjekt God sommer, lille venn.
Inventar som tapet, maling, hyller, stoler, bord og is-disk er ødelagt og stjålet.
Planen er å åpne den 20. juni, men nå er vi svært usikre på om dette lar seg gjøre. I tillegg har vi ungdom på arbeidstrening som er veldig klare for å jobbe, så dette er utrolig trist.
Vi er et lite ideelt selskap som ikke har de store økonomiske musklene, så et tap av denne skala setter kjepper i hjulene våre, og vi må derfor spørre publikum om hjelp til å kjøpe inn utstyr og materialer nevnt over.
Dette var et forferdelig syn og en stor kontrast til det som skulle bli en fantastisk åpning..
Hjertelig hilsen
Anikken og Henriette
