Fra Vinstra/Vestsida/Kvam til Hessa Cup! Gi J11 en uforglemmelig opplevelse!
J11 Vinstra/Vestsida/Kvam ønsker å delta på Hessa Cup. For å holde egenandelen så lav som mulig, samler vi inn penger til overnatting og mat under cupen.
J11 Vinstra/Vestsida/Kvam er et samarbeidslag som ønsker å delta på Hessa Cup. For å holde egenandelen så lav som mulig samler vi inn penger til overnatting og mat under cupen. Alle bidrag, store som små, settes stor pris på.
Takk for at du støtter jentenes cupopplevelse! 🌟⚽

