Hopp til hovedinnhold

Fra Vinstra/Vestsida/Kvam til Hessa Cup! Gi J11 en uforglemmelig opplevelse!

J11 Vinstra/Vestsida/Kvam ønsker å delta på Hessa Cup. For å holde egenandelen så lav som mulig, samler vi inn penger til overnatting og mat under cupen.

J11 Vinstra/Vestsida/Kvam er et samarbeidslag som ønsker å delta på Hessa Cup. For å holde egenandelen så lav som mulig samler vi inn penger til overnatting og mat under cupen. Alle bidrag, store som små, settes stor pris på.

Takk for at du støtter jentenes cupopplevelse! 🌟⚽

Støtt spleisen

Gi et valgfritt beløp

Gi det du vil

For deg som vil støtte med et valgfritt beløp

Kjøp lodd

Spleis sender alle produkter direkte hjem til deg. Forventet leveringstid er 5 - 12 dager.

Digitalt skrapelodd

Vinnersjanse 1:50
50 kr
72 solgt
Velg antall
4

Fra Vinstra/Vestsida/Kvam til Hessa Cup! Gi J11 en uforglemmelig opplevelse!

9 040 kroner innsamlet

45 givere
34 dager igjen
90% av 10 000 kr
Verifisert
Maritha Ruudsengen mottar pengene
Denne knappen åpner en modal med delingsknapper, hvorav den første heter «Del på Facebook».

Siste aktivitet

  1. Anonym
    3 givere ga anonymt
  2. Guro og Gustav
    støttet og skrev en hilsen
    🥰
  3. Anonym
    5 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Maritha Ruudsengen å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Maritha Ruudsengen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×