Hjelp til vår skjønneste Junior ❤️
Junior, min avdøde mors elskede katt kjemper akkurat nå for livet 💔😭😭
Han bor nå hos Alexandra og Matias, og han er så viktig for oss ❤️
Han ble akutt syk i natt, og er til behandling på intensivavdelingen på Evidensia Oslo Dyresykehus.
Mamma hadde ikke forsikring på Junior og veterinæren har estimert en utgift på ca. 35.000,- bare for i dag ..
Vi vil gjøre alt vi kan for å få vår kjære Junior frisk og hjem igjen ❤️
Vi har opprettet en spleis, og håper så inderlig at dette vil hjelpe Junior med å komme hjem til flokken sin igjen 🙏❤️
Alle monner drar, om det så er 10 kr eller 100 kr. All hjelp settes veldig stor pris på.
Del gjerne 🙏
Vipps til; Alexandra 90 56 94 56 ❤️

