Hopp til hovedinnhold

Belter til trakkemaskin Emblem IL Langrenn

Trakkemaskinen vår trenger nye belter før vi kan lage skiløyper igjen.

Emblem IL Langrenn lager skiløyper til folket, vi gjør så godt vi kan for at befolkningen i Ålesund, Giske, Sula skal ha best mulig skiforhold samtidig som vi legger til rette for våres aktive løpere. Alt skjer på dugnad og av skigruppens økonomi så vi er avhengi av stor givervilje for å få til dette.

Belter til trakkemaskin Emblem IL Langrenn

202 900 kroner innsamlet

625 givere
Avsluttet 07.02.2019
101% av 200 000 kr
Verifisert
Mads Slinning Larsen
står bak spleisen
EMBLEM IDRETTSLAG mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. BJØRLO MAT AS
    støttet
  2. Håvar Brynildsrud
    støttet og skrev en hilsen
    Utrolig glad for at dere kjører så bra løyper:-)
  3. Kathrine Høydal
    støttet og skrev en hilsen
    Vi gler oss til å ta i bruk løypene 👏🏻
Vis all aktivitet

Hjelp Mads Slinning Larsen å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Mads Slinning Larsen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×