Julegate i Fosnavåg
Midlane vi får inn går til å dekke det vi treng av dekor ol. Vi håpar dette kan bli ein årlig tradisjon. Blir noko til overs, blir det ståendes til neste års julegate. Innsamlinga er på vegne av Stine Moltu og Ann-Helen Karlsen som står bak tiltaket.
Vi ynskjer å skape ei flott julegate & marknad for alle i Fosnavåg sentrum. For å få til dette treng vi midlar som skal gå til både dekor, aktiviteter og overraskelsar.
