
Aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- MMortenstøttet
- MAMOMENTUM ASstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- AAnestøttet og skrev en hilsen❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- TDTor Arne Dahlstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg for deg og oss alle
- Anonym3 givere ga anonymt
- HHågenstøttet og skrev en hilsenFlott initiativ Morten!
- Anonym4 givere ga anonymt
- TFTom Foldøy-Larsenstøttet og skrev en hilsen👍
- TBThomas Borgvangstøttet og skrev en hilsenHer backer vi hverandre <3
- GMGallon Mcstøttet og skrev en hilsenEt lit bidrag fra Gallon Mc Sørum i en tøff tid for suverent dyktige folk.
- AWAndrew watsonstøttet og skrev en hilsenDette skal vi klare sammen! ❤️
- MHMartin Hovdenstøttet og skrev en hilsenVeldig bra initiativ Morten!
- Anonym1 giver ga anonymt
- BHBent Roger Hellandstøttet og skrev en hilsenMusikk er best live:-) 👍
- Anonym1 giver ga anonymt
- TATor Andréstøttet og skrev en hilsenSupert tiltak. Håper virkelig det ordner seg.
- RRaumarocker😉støttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- DTDag Tømmerbakkestøttet og skrev en hilsenHold denne åpen. Kan sikkert bidra med mer på et senere tidspunkt.
- Anonym2 givere ga anonymt
- TSTom Erik Stokneesstøttet og skrev en hilsenDesverre så mye jeg får bidratt med, er vel bedre enn ingenting 😊
- Anonym2 givere ga anonymt
- RSRune Sundbystøttet og skrev en hilsenEr ikke mye, men alle monner drar :) håper dette går over snart :(
- SAStian Aastøttet og skrev en hilsenVi får bidra litt alle sammen, så klarer både dere og freelancere dette. Flott tiltak, Morten!
- Anonym1 giver ga anonymt
- TTommystøttet og skrev en hilsenStå på! Krysser fingrene for dere🤞🥇
- Anonym1 giver ga anonymt
- JMJan Martinstøttet
- Anonym5 givere ga anonymt
- TNTrond Norderudstøttet og skrev en hilsenGodt tiltak - håper det hjelper litt - og at alt ordner seg for snille gutter og jenter🤞
- LLeifstøttet
- Anonym6 givere ga anonymt
- BBassestøttet og skrev en hilsenVeldig bra initiativ. Oppfordrer alle som kan til å bidra!
- Anonym2 givere ga anonymt
- BBentestøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- JJørgenstøttet og skrev en hilsenTakk for mange magiske opplevelser, og ser frem til mange flere skapt av Bary og alle dyktige freelancere 😊
- BBerntstøttet og skrev en hilsenDe beste gutta! Stolt av å jobbe med dere!
- ØØyvindstøttet og skrev en hilsenFlott tiltak! Ta vare!
- Anonym7 givere ga anonymt
- GGeirstøttet og skrev en hilsenLykke til 😊
- Anonym2 givere ga anonymt
- SSvefjesstøttet og skrev en hilsenStay strong 💪🏻
- KKjellAstøttet
- UUlfstøttet og skrev en hilsenHold sammen, detta klarer vi!
- Anonym1 giver ga anonymt
- PDPål Daffinrudstøttet
- JIJohn idarstøttet og skrev en hilsenStå på folkens! Vi tenker på dere!
- Anonym2 givere ga anonymt
- SNSune Alexandersen Narudstøttet og skrev en hilsenNå må vi stå sammen ❤️
- Anonym5 givere ga anonymt
- FFredrikstøttet
Hjelp frilansere på arbeidsplassen min i en tøff Coronaperiode!
54 209 kroner innsamlet
87 givere
, Avsluttet 20.03.2020
54% av 100 000 kr
Avsluttet
Hjelp Morten Bakke å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Morten Bakke er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!