
Aktivitet
- JHJorunn Hågensenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- EØElin Østerhagenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- FVFrode Og Vibekestøttet og skrev en hilsenVi håper på flere år på Raulandsfjell
- CHChristine Haraldstad-Sindumstøttet og skrev en hilsenVi sees i bakken neste påske✨😎☀️
- KTKristian Tobiassonstøttet
- TCTom Carlsenstøttet og skrev en hilsenStå på!
- ENErik Nystogstøttet
- EGEspen Grimsgaardstøttet og skrev en hilsenHeier på dere 🙏🏻
- Anonym3 givere ga anonymt
- FEFinn Arne og Endrestøttet og skrev en hilsenKanondag. Bare blide fjes hele veien ⛷🤪👍
- EDEdle Daasvandstøttet og skrev en hilsenHeier på dere!! Uten de fine driftsfolka blir det stusselig. (210 (ikke 212))
- 22212 (ikke 210)støttet og skrev en hilsenHang in there! Stenger dere så legger jeg skia på hylla. Nok er nok!
- HHHjelpsomme Hansenstøttet og skrev en hilsenStiller opp, hjelper til. Der har du meg?
- TTørste-Torstøttet og skrev en hilsenSelger dere øl der?
- Anonym2 givere ga anonymt
- HHelgestøttet og skrev en hilsenSees i 2021!
- Anonym1 giver ga anonymt
- GRGunhild Ruistøttet
- DHDag Hågensenstøttet
- CKChristian Kongshemstøttet
- EElisabethstøttet
- FAFinn Arnestøttet og skrev en hilsen1.mai helga?? Da blir det ski,hvis snø
- Anonym2 givere ga anonymt
- NQNikolai Qvenildstøttet og skrev en hilsenHold ut!
- Anonym1 giver ga anonymt
- TSTom og Merethe Sølversenstøttet og skrev en hilsenLøkke til.
- BKBirger og Tone Liv Kjelingtveitstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- TLTone og Halvor Lognvikstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- ESEspen Rustad Skinnarlandstøttet og skrev en hilsenLykke te👏
- ØLØyvind Lorentzenstøttet og skrev en hilsenLykke til videre!
- Anonym2 givere ga anonymt
- VVegarstøttet og skrev en hilsenBra initativ, gleder meg til neste vinter 😃
- ØSØyvind Servanstøttet og skrev en hilsenHåper på mange fine dager i 2021
- Anonym1 giver ga anonymt
- UUndemstøttet og skrev en hilsenHeia Raulandsfjell!👏
- FAFUHREBO ASstøttet
- HAH STICKLER & CO ASstøttet og skrev en hilsenFint å kunne bidra litt 😊 Håper det blir Samlet mc tur dit sommeren 2020!Flott plass og hyggelige ansatte som fortjener litt støtte i den spesielle situasjonen vi er i.😊
- Anonym1 giver ga anonymt
- FAFinn Arnestøttet og skrev en hilsenPåsken starter vel 23. April i år🏂⛷
- GDGeir Dyrhaugstøttet og skrev en hilsenVi håper på en god sesong neste år!
- Anonym1 giver ga anonymt
- JKJostein Klausenstøttet og skrev en hilsenGod påske :)
- Anonym1 giver ga anonymt
- INIvar Nordskogstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- OROlav Risholtstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsen
- JMJørgen Mustadstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- RRunestøttet og skrev en hilsenMartini
- Anonym1 giver ga anonymt
- CSCharlotte Smithstøttet og skrev en hilsenBli med på Spleis for Raulandsfjell alpinsenter.
- Anonym6 givere ga anonymt
- TNThomas Næssstøttet og skrev en hilsenLykke til videre⛷🏂
- JHJens Johan Hyvikstøttet
- MMardonstøttet og skrev en hilsenHåper vi sees igjen, stå på
- RRunestøttet og skrev en hilsenHåper heisen vil gå på dette fine lille skisenteret neste år. Lykke til
- LLill-Maristøttet og skrev en hilsenLykke til!
- Anonym1 giver ga anonymt
- KKarstenstøttet og skrev en hilsenDet var ikke denne påsken dere fortjente nå Ivar og Bente. Heier på dere 😊
- MBMorten Bråstøylstøttet og skrev en hilsenSes neste år!🤞🏼🙂
- Anonym1 giver ga anonymt
- ÅRÅnund Ruistøttet og skrev en hilsenLykke til, påske klem fra meg 🐣
- EWEspen Wallinstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- REReny Eliassenstøttet
- HGHaagen Gjemsstøttet og skrev en hilsenGod Påske!
- Anonym1 giver ga anonymt
- TXTorill og Nils Petter. Og Xalo..støttet og skrev en hilsenLykke til og god påske.
- PFPer Fuhrestøttet og skrev en hilsenGod Påske !
- Anonym2 givere ga anonymt
- JBJens Chr Borch-Jenssenstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg for dere. God påske🐣 Vi ses så fort dere åpner igjen😃
- KSKrister Sjøstrømstøttet og skrev en hilsenØnsker dere lykke til!
- Anonym1 giver ga anonymt
- GGeorgestøttet og skrev en hilsenStå på videre! Det er et liv etter Corona!
- JJo9støttet og skrev en hilsenStå på! Dere har den beste kjøringen i området !!
- Anonym1 giver ga anonymt
Påskeegg til Raulandsfjell Alpinsenter
88 375 kroner innsamlet
162 givere
, Avsluttet 13.06.2020
88% av 100 000 kr
RAULANDSFJELL AS mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Jorunn Hågensenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Elin Østerhagenstøttet
Hjelp Tone Skau Jonassen å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Tone Skau Jonassen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!