Hopp til hovedinnhold

Donasjon fra Gladkolonne sine sjåfører og bidragsytere

Sykehusansattes velferd

Støtte til ansatte på sykehuset som står på i tøffe tider vi nå har. Takk! 


Donasjon fra Gladkolonne sine sjåfører og bidragsytere

16 800 kroner innsamlet

56 givere
Avsluttet 01.05.2020
84% av 20 000 kr
Verifisert
Per Edvard Backe
står bak spleisen
SYKEHUSET ØSTFOLD HF mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. AaM
    støttet og skrev en hilsen
    Morro både for store og små. Stå på.
  3. Anonym
    2 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Per Edvard Backe å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Per Edvard Backe er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×