
Aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AAaMstøttet og skrev en hilsenMorro både for store og små. Stå på.
- Anonym2 givere ga anonymt
- RMRune Mikkelsenstøttet
- YAYvonne Marzinke Aksmostøttet og skrev en hilsen😊
- KSKent Erik Sørliestøttet og skrev en hilsenNår å bli syk ikke er ett alternativ
- Anonym2 givere ga anonymt
- GGøranstøttet
- TSThea Skogheimstøttet og skrev en hilsenAlt blir bra
- TThomasstøttet og skrev en hilsenSupert tiltak, det årnær sæ😎
- Anonym3 givere ga anonymt
- MMingestøttet
- CWCato Wagnerstøttet
- CKCato René Karlsenstøttet og skrev en hilsenTakk til dere alle som står på i disse tider! ❤ mvh Cato Karlsen KS termo transport
- Anonym3 givere ga anonymt
- CSCristian Stordalstøttet og skrev en hilsenMagisk
- Anonym2 givere ga anonymt
- EEivindstøttet og skrev en hilsen❤️
- CSChristian Sørliestøttet og skrev en hilsenFlott gjort, skulle gjerne vært der! @slit1
- ØØtransstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- KBKristoffer Bønøgårdstøttet
- JHJan V Hstøttet og skrev en hilsenAlt blir bra 😎
- Anonym1 giver ga anonymt
- KØKnut-Erik v/Viking Østfold/Follostøttet
- HRHerdis Roenstøttet og skrev en hilsenAlt blir bra ❤️ Klem fra Fam. Roen og Jan Østbye Transport
- HHaldorstøttet og skrev en hilsenDere gjør en fantastisk jobb hilsen oss i Wirecut
- ABAgnar B.støttet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFriberg bilberging
- Anonym2 givere ga anonymt
- WAWirecut Nordic ASstøttet og skrev en hilsenBra initiativ!
- GAGlenn Erik Antonsenstøttet og skrev en hilsenSupert tiltak i disse tider❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- EMEspen mestastøttet
- KOKåre andre olafsenstøttet og skrev en hilsenDetta er bare helt fantastisk 😍😍
- CJChristian Johansenstøttet
- SASOS, Nedre Glomma ASstøttet og skrev en hilsen#Takk #Hverdagshelter
- Anonym1 giver ga anonymt
- HNHans-jacob Nilsenstøttet og skrev en hilsenFlott tiltak og takk til alle som står på
- Anonym3 givere ga anonymt
- MMathiasstøttet
- MAMaskinentreprenør Kim Olsen asstøttet og skrev en hilsenÅ stå i front krever mot
- HHjullasterfruestøttet og skrev en hilsen#altblirbra
- AIAnders Ingebretsenstøttet
- MMMartin Motzfeldtstøttet og skrev en hilsenTakk til de som står på❤️
- PTPer Turbostøttet
Donasjon fra Gladkolonne sine sjåfører og bidragsytere
16 800 kroner innsamlet
56 givere
, Avsluttet 01.05.2020
84% av 20 000 kr
SYKEHUSET ØSTFOLD HF mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AaMstøttet og skrev en hilsenMorro både for store og små. Stå på.
- Anonym2 givere ga anonymt
Hjelp Per Edvard Backe å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Per Edvard Backe er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!