Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. A
    AaM
    støttet og skrev en hilsen
    Morro både for store og små. Stå på.
  3. Anonym
    2 givere ga anonymt
  4. RM
    Rune Mikkelsen
    støttet
  5. YA
    Yvonne Marzinke Aksmo
    støttet og skrev en hilsen
    😊
  6. KS
    Kent Erik Sørlie
    støttet og skrev en hilsen
    Når å bli syk ikke er ett alternativ
  7. Anonym
    2 givere ga anonymt
  8. G
    Gøran
    støttet
  9. TS
    Thea Skogheim
    støttet og skrev en hilsen
    Alt blir bra
  10. T
    Thomas
    støttet og skrev en hilsen
    Supert tiltak, det årnær sæ😎
  11. Anonym
    3 givere ga anonymt
  12. M
    Minge
    støttet
  13. CW
    Cato Wagner
    støttet
  14. CK
    Cato René Karlsen
    støttet og skrev en hilsen
    Takk til dere alle som står på i disse tider! ❤ mvh Cato Karlsen KS termo transport
  15. Anonym
    3 givere ga anonymt
  16. CS
    Cristian Stordal
    støttet og skrev en hilsen
    Magisk
  17. Anonym
    2 givere ga anonymt
  18. E
    Eivind
    støttet og skrev en hilsen
    ❤️
  19. CS
    Christian Sørlie
    støttet og skrev en hilsen
    Flott gjort, skulle gjerne vært der! @slit1
  20. Ø
    Øtrans
    støttet
  21. Anonym
    1 giver ga anonymt
  22. KB
    Kristoffer Bønøgård
    støttet
  23. JH
    Jan V H
    støttet og skrev en hilsen
    Alt blir bra 😎
  24. Anonym
    1 giver ga anonymt
  25. Knut-Erik v/Viking Østfold/Follo
    støttet
  26. HR
    Herdis Roen
    støttet og skrev en hilsen
    Alt blir bra ❤️ Klem fra Fam. Roen og Jan Østbye Transport
  27. H
    Haldor
    støttet og skrev en hilsen
    Dere gjør en fantastisk jobb hilsen oss i Wirecut
  28. AB
    Agnar B.
    støttet
  29. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Friberg bilberging
  30. Anonym
    2 givere ga anonymt
  31. WA
    Wirecut Nordic AS
    støttet og skrev en hilsen
    Bra initiativ!
  32. GA
    Glenn Erik Antonsen
    støttet og skrev en hilsen
    Supert tiltak i disse tider❤️
  33. Anonym
    1 giver ga anonymt
  34. EM
    Espen mesta
    støttet
  35. KO
    Kåre andre olafsen
    støttet og skrev en hilsen
    Detta er bare helt fantastisk 😍😍
  36. CJ
    Christian Johansen
    støttet
  37. SA
    SOS, Nedre Glomma AS
    støttet og skrev en hilsen
    #Takk #Hverdagshelter
  38. Anonym
    1 giver ga anonymt
  39. HN
    Hans-jacob Nilsen
    støttet og skrev en hilsen
    Flott tiltak og takk til alle som står på
  40. Anonym
    3 givere ga anonymt
  41. M
    Mathias
    støttet
  42. MA
    Maskinentreprenør Kim Olsen as
    støttet og skrev en hilsen
    Å stå i front krever mot
  43. H
    Hjullasterfrue
    støttet og skrev en hilsen
    #altblirbra
  44. AI
    Anders Ingebretsen
    støttet
  45. MM
    Martin Motzfeldt
    støttet og skrev en hilsen
    Takk til de som står på❤️
  46. PT
    Per Turbo
    støttet

Donasjon fra Gladkolonne sine sjåfører og bidragsytere

16 800 kroner innsamlet

56 givere
Avsluttet 01.05.2020
84% av 20 000 kr
Verifisert
Per Edvard Backe
står bak spleisen
SYKEHUSET ØSTFOLD HF mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. AaM
    støttet og skrev en hilsen
    Morro både for store og små. Stå på.
  3. Anonym
    2 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Per Edvard Backe å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Per Edvard Backe er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×