
Aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LBLinda Vikøyr Brynjulfsenstøttet og skrev en hilsenVi heier på dere!
- STSteinar Torsetstøttet og skrev en hilsenVi heier på dere! Lykke til👍Ina NilsenInnsamler6 år siden
Så bra! Tusen takk :-)
- Anonym2 givere ga anonymt
- CDCathrine Dalheimstøttet og skrev en hilsenLykke til, dere er virkelig kreative og flinke👍🇳🇴🎶🎺🎷🥁🎵Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk Cathrine!
- TKTorill Karlsenstøttet og skrev en hilsenLykke tilIna NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk :-)
- VNVibecke Nautnesstøttet og skrev en hilsenLykke til.Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk :-)
- Anonym3 givere ga anonymt
- ATAnne Torsetstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- EDErlend Dyrnesstøttet og skrev en hilsenAlt blir bra ❤️Ina NilsenInnsamler6 år siden
Ja sant! Tusen takk for støtten!
- RNRune Nstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- BBBritt E. Bervenstøttet og skrev en hilsenØnsker alt godt for det flotte korpset 👍Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk Britt :-)
- Anonym4 givere ga anonymt
- RHRandi Hjelsethstøttet og skrev en hilsen💐Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten :-)
- AKAnne-Ruth Knutsenstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- IHIrene Hantveitstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- JJonasstøttet og skrev en hilsenLykke til med spillingaIna NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten! Håper vaffelen smaker ;-)
- Anonym1 giver ga anonymt
- RKRoald Krossøystøttet og skrev en hilsenStå på😊🎼Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk! Korps er livet :-)
- Anonym2 givere ga anonymt
- WHWenche Heggholmenstøttet og skrev en hilsenLykke til 😊Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tusen takk :-)
- Anonym2 givere ga anonymt
- MBMormor Bjørgstøttet og skrev en hilsenGleder meg til nye korpskonserter❤️Ina NilsenInnsamler6 år siden
Vi og :-) Tusen takk for støtten!
- Anonym2 givere ga anonymt
- HIHanne-Brit Iversenstøttet
- MVMormor på Vossstøttet og skrev en hilsen🇳🇴 🎶 🎺Ina NilsenInnsamler6 år siden
Tuddelitu! Tusen takk :-)
- SSSilje Sjursenstøttet og skrev en hilsenStøtter dette da jeg har et tantebarn som driller.Ina NilsenInnsamler6 år siden
Så kjekt! 1000 takk for støtten :-)
- DFDag Folkestadstøttet og skrev en hilsenSmakte litt søtt, med et hint av digital stekehinneIna NilsenInnsamler6 år siden
Sant an va go!! 1000 takk for støtten :-)
- GGrethestøttet og skrev en hilsenEt flott skolemusikklag❤Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk for kompliment og støtten :-) Er så enig med deg ;-)
- Anonym2 givere ga anonymt
- LJLena Johannessenstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- SSolveigstøttet og skrev en hilsenTakk for musikken😉Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk for støtten :-)
- JIJan ingestøttet og skrev en hilsenNam nam..Ina NilsenInnsamler6 år siden
Sant an va go! 1000 takk :-)
- EJEirik Johannessenstøttet
- SOSolveig C. Olerudstøttet og skrev en hilsenHurra for 17.maiIna NilsenInnsamler6 år siden
hurra!! 1000 takk for støtten :-)
- Anonym1 giver ga anonymt
- MSMonica Fuglum Skjelvikstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- SSofiestøttet og skrev en hilsenFlott tiltak!! 👌Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk for støtten :-)
- Anonym5 givere ga anonymt
- KKatestøttet og skrev en hilsenAlt blir braIna NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk! Alt blir bra :-)
- KKKnut Kolderupstøttet
- TBTorill Brakstadstøttet og skrev en hilsenFlott ungdom ! Fortsett å øv det bli fremgang dag for dag!Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk :-) Håper vaffelen smaker ;-)
- Anonym1 giver ga anonymt
- HFHege Flugestøttet
- ATAnn Kristin & Torrystøttet
- TLTrude Lindstrømstøttet og skrev en hilsenSSM ❤️ 🎶Dette vil gå bra🎶👍
- HJHege Johnstadstøttet og skrev en hilsenHeia SSM!Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk :-) Håper vaffelen smaker;-)
- Anonym1 giver ga anonymt
- KKKaren Marie Kårbøstøttet og skrev en hilsenElsker korps og litt vafler. Lykke til med vaffelsalget:)Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk :-) Alltid godt med vafler ja ;-)
- TTTerje Wickman Thorkildsenstøttet og skrev en hilsenLykke til videre med korpset og håper det går bra med korpset no og etter Korona 👍🥰Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk :-) Alt blir bra!
- Anonym1 giver ga anonymt
- NNinastøttet og skrev en hilsenKlart jeg støtter korps og drill, heia StrusshamnIna NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk :-) Alt blir bra!
- AKAnne Kjerstistøttet og skrev en hilsen🌈🌈ALT BLIR BRA🌈🌈Ina NilsenInnsamler6 år siden
1000 takk :-) Alt blir bra!
- Anonym3 givere ga anonymt
Støtt Strusshamn Skolesmusikklag kjøp en Digital vaffel
16 060 kroner innsamlet
Siste aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Linda Vikøyr Brynjulfsenstøttet og skrev en hilsenVi heier på dere!
- Steinar Torsetstøttet og skrev en hilsenVi heier på dere! Lykke til👍