
Aktivitet
- Anonym3 givere ga anonymt
- HRHarry Rodtstøttet og skrev en hilsenTusen takk for en flott opplevelse på 17. mai!
- Anonym1 giver ga anonymt
- FPFrank Wold Pettersenstøttet og skrev en hilsenHils Håvar og Endre Uppstad, og deres musikalske farRandi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten - det setter vi stor pris på! Mvh Randi P.S. Skal overbringe hilsen fra deg :-)
- Anonym1 giver ga anonymt
- BUBjørn Uppstadstøttet og skrev en hilsenStrålende spilling 17mai. Takker også for en veldig hyggelig turøvelse innom dvergsneslia len dager før. Dere skaper en god stemning i en ellers spesiell korona omstendighet!Randi RodtInnsamler6 år siden
Så bra - takk for hyggelig tilbakemelding og støtten! Det setter vi stor pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- Anonym2 givere ga anonymt
- MKMagnhild Koldenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- IIngridstøttet
- CBCathrine Stumpf Brennastøttet og skrev en hilsenHilsen fra tidligere musikant i korpset :-)Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten - det setter vi stor pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- Anonym1 giver ga anonymt
- BHBerit og Arne Henriksenstøttet og skrev en hilsenVil gjerne støtte dere , for våre to barnebarn har hatt så stor glede av å spille.i korpset.Randi RodtInnsamler6 år siden
Det var hyggelig å høre! De er supre å ha i korpset og! Tusen takk for støtten - det setter vi stor pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- STStein Tveitstøttet og skrev en hilsenSkolekorps er samholdRandi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten - det setter vi stor pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- ENElin Nordlistøttet
- PHPernille Hammerstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- ANAnita Nørsettstøttet
- OROle Bengt Rosenvoldstøttet og skrev en hilsenStå på 😊Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten - det setter vi pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- Anonym4 givere ga anonymt
- SRSofie E Ringenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- AFAnna Karin Frigstadstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til👍🏻🎶🇳🇴Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for det, og tusen takk for støtten! Det setter vi stor pris på! :-) Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- HBHilde Berglundstøttet
- MMatheastøttet og skrev en hilsenBra initiativ!Randi RodtInnsamler6 år siden
Så bra - takk for støtten! :)
- TBTorild Breisteinstøttet og skrev en hilsenLykke til👍🎶
- Anonym2 givere ga anonymt
- HHHafdis Helgadottirstøttet
- IHIngun Hålandstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- EAElisabeth Torstveit Aurebekkstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- THTone Hjetlandstøttet og skrev en hilsenStøtte fra ivrig korpstante!Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten, det setter vi pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- Anonym2 givere ga anonymt
- RVRandi Vollanstøttet og skrev en hilsenHurra for Randesund Skolemusikk🎶🎵👍Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten, det setter vi pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- IBInger Bakkestøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- MMarionstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen:)Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten - det setter vi stor pris på! Mvh Randi Rodt (på vegne av RSM)
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMMilena Markovicstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- CCeciliestøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- BTBente Marit Trygstadstøttet og skrev en hilsenMed ønske om et godt korpstilbud for barna i Randesund også i tida som kommer.Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten! Det setter vi stor pris på! Hilsen Randi :-)
- KSKristine Sødalstøttet og skrev en hilsenTakk for musikken!
- LLindastøttet
- GGGro Granåsstøttet og skrev en hilsenKommer til å savne RSM 17. Mai! 😊🎶🇳🇴Randi RodtInnsamler6 år siden
Vet ikke hvor du bor, men vi kommer til å spille litt rundt forbi på Søm og i Randesund. Tusen takk for støtten - det setter vi pris på! Mvh Randi Rodt på vegne av RSM.
- Anonym2 givere ga anonymt
- A!Andor og morfar !😀støttet og skrev en hilsenStå på !👏👏Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten! Helt topp!
- KHKjetil A. Haugestøttet
- IHIngun Hålandstøttet og skrev en hilsenHold ut! Dere driver et kjempegodt arbeid for mange barn og unge! Støtter dere!Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten! Setter stor pris på det! Mvh Randi (på vegne av RSM)
- Anonym2 givere ga anonymt
- RMRandi Blegeberg Martinsenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- JJJon Terje Johnsenstøttet og skrev en hilsenLykke tilRandi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten, Jon Terje! Det setter vi pris på! Hilsen Randi på vegne av RSM.
- Anonym1 giver ga anonymt
- SSSusanna Shistøttet og skrev en hilsenLykke tilRandi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten - så bra!
- CJCarine Jørgenvågstøttet og skrev en hilsenLykke til. Utrolig kjedelige tider for dere. Håper dere får mye støtte❤Randi RodtInnsamler6 år siden
Takk, og tusen takk for støtten! Det setter vi pris på!
- EElinstøttet og skrev en hilsenRandesund Skolemusikk 🎼👏😀Randi RodtInnsamler6 år siden
Tusen takk for støtten!
- Anonym1 giver ga anonymt
- VVibekestøttet og skrev en hilsenGleder meg til å høre dere spille igjen!Randi RodtInnsamler6 år siden
Takk for støtten - det setter vi stor pris på!
- Anonym7 givere ga anonymt
- KKurtstøttet og skrev en hilsenDette klarer vi 🎶🎵❤Randi RodtInnsamler6 år siden
Så bra - takk for støtten!
Støtt RANDESUND SKOLEMUSIKK sin dugnadsspleis i en tid med store økonomiske tap!
28 630 kroner innsamlet
Siste aktivitet
- Anonym3 givere ga anonymt
- Harry Rodtstøttet og skrev en hilsenTusen takk for en flott opplevelse på 17. mai!
- Anonym1 giver ga anonymt