
Aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- GEGeir Arne Eilertsenstøttet og skrev en hilsenDåkk e gulle go å ha. 🇧🇻📯
- HFHeidi Falchstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- RRRoger Robertsenstøttet og skrev en hilsenLykke til - flott at dere står på!
- AJArne Johan Johnsenstøttet og skrev en hilsenDere er fantastiske som alltid stiller opp 17.mai 🇧🇻
- Anonym1 giver ga anonymt
- WWWiveca N. Wilhelmsen-Holmstøttet og skrev en hilsenTakk for at dere stiller opp. Hipp hurra for Bø musikkforening.
- TTuridstøttet
- VHVivi og Bjørn Halvorsenstøttet og skrev en hilsenLykke til i disse tider!
- SJSissel Jacobsenstøttet og skrev en hilsenVel blåst😀
- EAEllen Andersenstøttet og skrev en hilsenHurra for dokker i musikkforeninga.
- Anonym1 giver ga anonymt
- KKaristøttet
- CPChanette B. Pedersenstøttet og skrev en hilsenSom tidligere korpsmusikant vet jeg hvor mye jobb som ligger bak hver opptreden- ikke minst på 17.mai! Ingen 17.mai uten korpsmusikk! At dere vil stoppe og spille 15 steder, er intet mindre enn topp!
- BHBritt Henriksenstøttet
- BWBeate Wiikstøttet og skrev en hilsenHurra førr BMF 🎉
- Anonym1 giver ga anonymt
- AHAre Høvestøttet og skrev en hilsenGodt jobba
- Anonym1 giver ga anonymt
- BABørre Albrigtsenstøttet og skrev en hilsenJeg støtter gjerne Bø Musikkforening sitt 17. mai arrangement i år. Det mange som trenger/ fortjener en ekstra oppmuntring og oppmerksomhet. Flott om dere har fokus på de yngre og de eldste i Bø.
- SHStian Steiro Hanssenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- FAFam Antonsen/Nordheimstøttet og skrev en hilsenAlt blir bra
- RØRandi Lamark/Trond Ødegårdstøttet og skrev en hilsenHurra for musikkforeninga!
- TNTherese Karoline Nygaardstøttet og skrev en hilsen❤️❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- MPMarit Pedersenstøttet og skrev en hilsenGleder meg til nye konsertopplevelser🤗🎺🎼🎷😁
- RHRigmor og Torgeir Husbystøttet
- AJAnita Johnsenstøttet og skrev en hilsenHurra,for Bø musikkforening
- KJKjell Johnsenstøttet og skrev en hilsenLykke til!
- SKSynnøve Kronlundstøttet og skrev en hilsenØnsker dere en fin 17.mai.
- EDElin og Rune Dahlstøttet og skrev en hilsenHurra for dere 🇳🇴
- EAEvy Antonsenstøttet og skrev en hilsenTakk for korpsmusikk 17. mai🇧🇻
- TATore Andersenstøttet og skrev en hilsenStå på dere er viktig
- Anonym1 giver ga anonymt
- APAnne Berit Paulsenstøttet
- LLottestøttet og skrev en hilsenHurra for BMF ❤🙌
- Anonym1 giver ga anonymt
- SStinestøttet og skrev en hilsenHurra🥳🇳🇴
- Anonymstøttet og skrev en hilsenLykke til med den gode jobben dere gjør for Bø👍
- Anonym2 givere ga anonymt
- HWHalvor Wallastøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- GBGudrun Bjugnstøttet og skrev en hilsenFavorittkorpset!
- KMKine M.støttet
- GGrystøttet og skrev en hilsenHurra 🇳🇴
- ØJØrjan Jakobsenstøttet og skrev en hilsenGodt jobba👍
- WBWiveca N Wilhelmsen-Holm bakkan18støttet og skrev en hilsenHurra! Det blir 17.mai i år også. Tusen takk skal dere ha:))
- Anonym1 giver ga anonymt
- DDörtestøttet og skrev en hilsenJeg hadde gledet meg til konsert i mai i Oslo, men nå blir det en annen gang. Hjertelig hilsen fra Hamburg
Bø Musikkforening / 17. Mai
16 650 kroner innsamlet
51 givere
, Avsluttet 30.05.2020
66% av 25 000 kr
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Geir Arne Eilertsenstøttet og skrev en hilsenDåkk e gulle go å ha. 🇧🇻📯
- Heidi Falchstøttet
Hjelp Sture Ivar Pedersen å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Sture Ivar Pedersen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!