
Aktivitet
- KJKjartan og johannestøttet og skrev en hilsenVi satser på at dette ordner seg❤️
- AAkselstøttet
- EFEspen F.støttet og skrev en hilsenGode nyheter! Jeg kjører en ny omgang!
- OSOdd - Steinar.støttet og skrev en hilsenBare 5 dager igjen. Håper du får inn mye mere de siste dagene.
- Anonym2 givere ga anonymt
- IAIvar Andréstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til!
- SShoShanastøttet og skrev en hilsenMasse lykke til 🤩🤩🤩
- JFJon Fossstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- TTerjestøttet og skrev en hilsenLykke til!
- FTFetter Torestøttet og skrev en hilsenLykke til!
- Anonym2 givere ga anonymt
- HHallgeirstøttet og skrev en hilsenLykke til
- TETrude Eikemostøttet
- MIMorten Iversenstøttet og skrev en hilsenKrysser fingre og tær❤️
- MKMartin & Ann Kristinstøttet og skrev en hilsenDet er desverre ikke nok til hele båten, men det er ihvertfall nok til et par glass vin og øl! Stor klem fra oss, vi tenker på dere <3
- KOKarin Ottzenstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til - håper det ordner seg og at dere igjen kan sjøsette den😘😘
- AHAnn-Kristin Holmstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til med reparasjonen.
- ØTØyvind Tvetestøttet og skrev en hilsenLykke til. Håper det går bra!
- Anonym1 giver ga anonymt
- LHLeif Harsemstøttet og skrev en hilsenLykke til. Håper dere får skuta på vannet igjen
- Anonym1 giver ga anonymt
- ATAnne Sofie og Trulsstøttet og skrev en hilsenKaribien 2022!
- CMChrister Mortensenstøttet og skrev en hilsenKrysser fingrene!
- JOJohn Olavstøttet og skrev en hilsenTrist nyhet å få. Håper båten kommer på sjøen igjen snart, og vi om en stund kan reise på tur sammen igjen. Lykke til⚓️⛵️
- AVArild Vstøttet og skrev en hilsenAlt ordner seg 👍
- EDEli Dalsegstøttet og skrev en hilsenLitt blod, svette og tårer nå, og så kommer dere dere gjennom og kan igjen nyte❤️
- JVJorunn@Bjørn Vidarstøttet og skrev en hilsenEt lite bidrag og gode tanker og ønsker til dere.
- BTBrita og Torsteinstøttet og skrev en hilsenHeia HarryZ, lykke til🤗
- TBThor Eivind Bakkenstøttet
- HSHelge Sondresenstøttet og skrev en hilsenHåper at det ordner seg for gode folk som dere.
- Anonym3 givere ga anonymt
- OOdastøttet
- CMCarpe Marestøttet
- TTorestøttet og skrev en hilsenHåper alt ordner seg! 😉
- GÅGeir Magne Årvikstøttet og skrev en hilsenHilsen fra Shekina 🤗 Lykke til 👍 gode tanker fra Tonje & Geir
- MMaritstøttet og skrev en hilsenTenker på dere❤️⛵️
- BRBjarte H. R.støttet og skrev en hilsenHåper virkelig dere får til dette. Takk for lånet av båtplass i Stavanger Erik!
- IBIda Blomstenstøttet og skrev en hilsenMange bekker små ❤️ Håper det ordner seg❤️
- EPErik Songe Paulsenstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg.
- Anonym1 giver ga anonymt
- SStenstøttet og skrev en hilsenLykke til, ikke gi opp
- EHEdvin Holstadstøttet og skrev en hilsenEt lite bidrag i en fortvilt situasjon.
- Anonym1 giver ga anonymt
- JLJan Kåre Lindholmstøttet og skrev en hilsenGod bør på resten av turen
- Anonym1 giver ga anonymt
- STSigbjorn Tveitstøttet og skrev en hilsenLykke til og "keep sailing". Jeg kommer etter
- LLLena Lerøenstøttet og skrev en hilsenHei. Det var trist å høre om båten deres. Håper dere får fikset den snart. Her er et lite bidrag fra meg. Ønsker dere en god sommer. Klemmer fra Lena
- FFridtjovstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg
- SJSven Eddie Jörgensenstøttet og skrev en hilsenHei Britt og Erik. Veldig trist å se Harry Z ligge skadet. Vi heier på dere og vil gjerne bidra til at reisen skal fortsette "all the way". Kirsti & Sven Eddie - Nordavind
- AAlutiastøttet og skrev en hilsenVi krysser fingrene for dere!
- RZRolf Granlund / Sy Zitastøttet og skrev en hilsenØnsker dere en god seilas videre!
- Anonym1 giver ga anonymt
- SRSY Rikarosstøttet og skrev en hilsenHåper dere får den under seil snart.
- TFTorbjørn Fidtjestøttet og skrev en hilsenHåper at Harry Z kommer på rett kjøl igjen.
- SBSeilklubben Brisenstøttet og skrev en hilsenAlt blir bra igjen
- THTorbjørn Hordvikstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg 😊⛵
- Anonym1 giver ga anonymt
- KCKari og Jørn Aaby Christinavstøttet og skrev en hilsenDette var leit, håper skadene ikke er så store.
- BBjørnstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LBLisbeth W. Brynstøttet og skrev en hilsenLykke til videre 🍀
- Anonym1 giver ga anonymt
- EFEspen Fstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg!
- Anonym1 giver ga anonymt
- EEinarstøttet og skrev en hilsenKjære Erik og Britt. La oss håpe at dette ordner seg til slutt.
- EWElisabet Wenzlaffstøttet og skrev en hilsenVi är också långseglare. Vår båt Spray står på Riverside Drive marina. Lycka till med reparationerna.
- TThomasstøttet og skrev en hilsenTriste greier, Lykke til!
- APAnne & Petterstøttet og skrev en hilsenStøtte til god rom😉
- RMRolf mathiassenstøttet
- IMIrene og Svein Mathisenstøttet og skrev en hilsenEt lite bidrag i en vond tid...
- BBentestøttet og skrev en hilsenLykke til 😀
- Anonym1 giver ga anonymt
- FFrøydisstøttet og skrev en hilsenLykke til! Ønsker deko alt godt! Håpe de får fortsetta eventyret! Klem
- JPJohan och Lisa Perssonstøttet og skrev en hilsenMed förhoppning att er resa kan fortsätta /SY Rubicon
- HSHelge Siljanstøttet og skrev en hilsenGood luck!
- CChristinestøttet og skrev en hilsen❤
- KSKaia Samuelsenstøttet og skrev en hilsenLykke til!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- MSMorten & Sarahstøttet og skrev en hilsenKjenner følelsen! Lykke til!!
- RRobertstøttet og skrev en hilsenGod tur videre :-)
- HDHåvard Dalestøttet og skrev en hilsenDet ordner seg alltid:-)
- SHSteinar Hemstøttet og skrev en hilsenDet går bra til slutt!
- BSBirger Solbakkestøttet og skrev en hilsenStå på og lykke til 😎🍺
- MMajstøttet og skrev en hilsen❤❤❤
- Anonym1 giver ga anonymt
- OSOdd-Steinar Sivertsenstøttet og skrev en hilsenVeldig trist å høre. Håper dere får reparert båten, og at dere kan fortsette ferden senere.
- SES/Y Emmastøttet og skrev en hilsenHåper dere får Harry Z på vannet igjen og kan fortsette turen! Vi heier på dere! Hilsen Kjell Arne & Kristine
- EMEinar Mohaugenstøttet og skrev en hilsenTriste greier 😪Lykke til, håper det går godt til slutt. Hilsen Einar
- TTThor A Thorsenstøttet og skrev en hilsenHåper dette kan hjelpe litt på vei! Dette var veldig trist å lese
- AFAnne Grethe og Fredstøttet og skrev en hilsenLykke til👍
- SFS/y Frydstøttet
- SFSy Frydstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg. Vi heier på HarryZ
- EEidemstøttet og skrev en hilsenLykke til...
- SLSY Leastøttet og skrev en hilsenVi heier på full restaurering av HarryZ
- OSOdd Stølsvikstøttet og skrev en hilsenSå uheldig! Lykke til med reprasjonen.
Støtt Harry Z truffet av tornado på New Zealand. Support Harry Z hit by tornado on New Zealand.
60 000 kroner innsamlet
104 givere
, Avsluttet 28.07.2020
Avsluttet
Siste aktivitet
- Kjartan og johannestøttet og skrev en hilsenVi satser på at dette ordner seg❤️
- Akselstøttet
- Espen F.støttet og skrev en hilsenGode nyheter! Jeg kjører en ny omgang!
Hjelp Monica T Eikemo Lerøen å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Monica T Eikemo Lerøen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!