
Aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- SVSilje og Vegardstøttet og skrev en hilsenGodt løpt!💪
- TSTone Sæves og Tor Sletnerstøttet og skrev en hilsenLykke til! Mvh Onkel Tor og Tone
- Anonym1 giver ga anonymt
- JSJohn Fredrik Sletnerstøttet og skrev en hilsenLøp fort 😊
- Anonym3 givere ga anonymt
- OSOle Jørgen Sletnerstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
Jeg skal løpe for Stor-Kina!
4 500 kroner innsamlet
9 givere
, Avsluttet 01.11.2020
90% av 5 000 kr
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- Silje og Vegardstøttet og skrev en hilsenGodt løpt!💪
- Tone Sæves og Tor Sletnerstøttet og skrev en hilsenLykke til! Mvh Onkel Tor og Tone
Hjelp Håvard Sletner å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Håvard Sletner er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
