Aktivitet
- JJonestøttet og skrev en hilsenStem på Lars
- RRubenstøttet og skrev en hilsenLARS SOM FADDERSJEF
- OLOla Lajordstøttet
- SKsander klokkstøttet og skrev en hilsenlars til faddersjef
- JGJacob Grevstadstøttet
- BBragestøttet og skrev en hilsenHvem av dere skal jeg varsle om heg er i Trondheim februar/mars og har lyst på mat?
- SWSigurd Oxaas Wiestøttet og skrev en hilsenLars for fadder sjef
- MNMichael Nilsenstøttet og skrev en hilsenDet viktigste er å delta❤ (Lars for faddersjef)
- DNDidrik NLstøttet
- MMyggenstøttet og skrev en hilsenDette er den beste banan-auksjonen jeg har sett!
- AAstøttet og skrev en hilsenTakk for at jeg fikk delta
- MMichellestøttet og skrev en hilsenOle M * 2 til Værnes med oss <3
- TSTobias Storlistøttet og skrev en hilsenSkål Viktor
- OLOla Lajordstøttet og skrev en hilsenC2H5OH
- TTorgeirstøttet og skrev en hilsenHeia Viktor♥️
- BMBjarte Matrestøttet
- IDIsak Dragestøttet
- HBHelene BTstøttet
- DDidrikstøttet
- OKOle Martin Kringlebotnstøttet og skrev en hilsenHepp hepp
- JLJonas Lstøttet og skrev en hilsenDet er viktig å kunne drikke uten å ha det gøy
- EEiolfstøttet
- FFilipstøttet og skrev en hilsenØyvind Taraldsen er min helt
- KLKatrine Langvikstøttet og skrev en hilsenWahwahwah!!
- EElinestøttet
- MMichellestøttet og skrev en hilsenLenge leve demokratiet
- AAndrinestøttet og skrev en hilsenVeldig gøy å følge med live på folk som revurderer valga de har gjort i livet sitt
- MRMagnus Ringerudstøttet og skrev en hilsen:)
- DDragestøttet
- EEivindstøttet og skrev en hilsenHåper temaet for kalenderen blir "Full Frontal Nudity" ❤️
- EBErlend B.støttet og skrev en hilsenBedre sent enn blodig alvor.
- RRubenstøttet og skrev en hilsenDen som er emetofil, liker å spille ludo, og holde bananer foran sin kropp vil nok få en fin dag :)
- ØØisteinstøttet og skrev en hilsenLykke til som faddersjef Lars
- EDEskil Dybvikstøttet og skrev en hilsenHåper dere får det like gøy som oss på jub 😏
- JLJørgen Haslum Lehnestøttet og skrev en hilsenVae Victor
- TSTherese Strandstøttet og skrev en hilsen:)
- JJonestøttet og skrev en hilsenHvor får man bestilt kalender?
- OLOla Lajordstøttet og skrev en hilsenKjør da
- ØTØyvind Taraldsenstøttet
- JLJørgen Haslum Lehnestøttet og skrev en hilsenRiptor Mikaelsen
- Anonym2 givere ga anonymt
- SStefanstøttet og skrev en hilsenTror jeg trenger nattmat en eller annen gang 🤷♂️
- Anonym1 giver ga anonymt
- APArja Pedersenstøttet og skrev en hilsenJeg vil ha en god matpakke når jeg minst venter det
- EElisestøttet og skrev en hilsenKos dæ Viktor;))
- RRubenstøttet og skrev en hilsenAuuu
- ÅVÅsmund Vågslidstøttet og skrev en hilsenHvis ikke Viktor besvimer vil jeg ha pengene tilbake
- SESunniva Enganstøttet og skrev en hilsenPrimtall er gøy
- Anonym1 giver ga anonymt
- EDEskil Dybvikstøttet og skrev en hilsen♥️
- Anonym1 giver ga anonymt
- OOlestøttet og skrev en hilsenDette gikk omtrentlig så bra en skulle tro, Viktor.
- RRubenstøttet og skrev en hilsenLudo er gøy, ludo i baris er (kanskje) gøyere :)
- BBragestøttet og skrev en hilsenViktig å strekke seg etter meningsfulle fritidstilbud
- AAndrinestøttet og skrev en hilsen<3<3<3
- SJSindre Jørgensenstøttet og skrev en hilsenDrikk Viktor! Du har sikkert (ikke) godt av det!
- SEStefan (& Eline)støttet og skrev en hilsenLykke til med 3 øl og ha en fin kveld videre ikke dø pls!! 🍻🍻🍻🍻🍻
- NNataliestøttet
- ..støttet og skrev en hilsenDrikk med måte...
- JLJørgen Haslum Lehnestøttet og skrev en hilsenØl
- FFerdistøttet og skrev en hilsenSkål Viktor ❤️
- EEspenstøttet og skrev en hilsenYo
- HHermanstøttet
- MTMaxi taxistøttet og skrev en hilsenGod tur 😎
- Anonym1 giver ga anonymt
- SSjostøttet og skrev en hilsenGod tur
- EMEirik Peirik Mådderføkkersstøttet og skrev en hilsenyo
- VHVegard Hagenstøttet og skrev en hilsenBlir i hvert fall en hilsen om jeg ikke får meg opp nord.
- ARAre Raklevstøttet og skrev en hilsenTrenger billig arbeidskraft
- Anonym1 giver ga anonymt
- JJonestøttet og skrev en hilsenAlt var bedre før
- EEiolfstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- SWSigurd Wiestøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- DFDidrik Fossestøttet
- FSFilip Schjervenstøttet og skrev en hilsen4/5 av match. Lag en stor tatovering på Torgeir, pls
- KEKaja Eriksenstøttet
- FSFilip Schjervenstøttet og skrev en hilsen1/5 av match
- MRMagnus Ringerudstøttet og skrev en hilsenPlaskplask <3
- SKSander Klokkstøttet
- MWMichelle Waalerstøttet
- OLOla Lajordstøttet og skrev en hilsenMindre ting, mere gin
- SBSindre Brattegardstøttet
- PFPeter Marius Flydalstøttet og skrev en hilsenEt vennlig hytt fra meg!
- Anonym2 givere ga anonymt
- CCeciliestøttet
- Ππstøttet og skrev en hilsenHeisann, Lars!
- JJørgenstøttet
- MMartinestøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AMArja & Martinestøttet og skrev en hilsenHeia dere! Liten hilsen fra kjære forlovede <3
- Anonym1 giver ga anonymt
- PPatrickstøttet og skrev en hilsenI min tid! <3
- EEspenstøttet og skrev en hilsenHei
- Anonym2 givere ga anonymt
- OHOda Hjemlistøttet
Innsamlingsaksjon for primtallsjubileum
46 067 kroner innsamlet
82 givere
, Avsluttet 22.01.2021
127% av 35 999 kr
Jubileumskomitéen
Verifisert
Lars Andreas Sæle står bak spleisenLINJEFORENINGEN DELTA mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Jonestøttet og skrev en hilsenStem på Lars
- Rubenstøttet og skrev en hilsenLARS SOM FADDERSJEF
- Ola Lajordstøttet
Hjelp Jubileumskomitéen å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Lars Andreas Sæle er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!