Hopp til hovedinnhold

Oppdateringer

  1. Andrea og dyrene har det bra :-)

    29. januar 2021 16:29

    Andrea er nå kommet til sykehuset i Tønsberg, hun er stadig ved godt mot, hun er litt utålmodig med tanke på opptrening. Andrea vil gjerne begynne med en gang, men må ta det litt med ro så såret kan gro.

    Hun takker alle som har bidratt på Spleisen så langt, og er evig takknemlig. Takket være spleisen er nå hestene flyttet til Lars Magne Søvik på Granum. Der blir de trent  og tanken er at de skal ut i løp når de er klare.

    Hundene blir tatt godt vare på av gode venner

Hjelp Andrea !!

127 173 kroner innsamlet

413 givere
Avsluttet 28.02.2021
Verifisert
Gina Karin Mathisen
står bak spleisen
Verifisert
Andrea Emilie Frednes mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Naboene
    støttet og skrev en hilsen
    Du er en inspirasjon.
  2. Camilla Halvorsen
    støttet og skrev en hilsen
    Stå på🙏❤
  3. Monica Blom
    støttet og skrev en hilsen
    Ønsker deg lykke til, møtte det fine smilet ditt på sykehuset, du er et fantastisk menneske, dyra dine er så heldige som har deg. Masse lykke til med opptreningen, ønsker deg alt godt.
Vis all aktivitet

Hjelp Gina Karin Mathisen å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Gina Karin Mathisen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×