
Søknadsperioden til kampanjen «Alle Henda» er over. I løpet av juni vil SpareBank 1 Østlandet dele ut inntil 10 millioner kroner for å få frivilligheten i gang igjen.

Aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMartestøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- AØAlle Henda fra Sparebank 1 Østlandetstøttet
- HSHege Skurdalstøttet
- SSolveigstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AAurorastøttet og skrev en hilsen🥳❤️
- EElisabethstøttet og skrev en hilsenByens vakreste Damer ❤️
- ACAsta Christinstøttet og skrev en hilsenHipp hurra for byens beste damer🎶🥁👍
- Anonym1 giver ga anonymt
- HHelenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- RRandistøttet og skrev en hilsenHeia byens beste Damer!
Byens beste damer vil spille igjen
10 450 kroner innsamlet
16 givere
, Avsluttet 10.08.2021
104% av 10 000 kr
Givere (5 450 kr)SpareBank 1 Østlandet har støttet innsamlingen med 5 000 kr

Hamar Damekorps
Verifisert
Helen Helseth står bak spleisenHAMAR DAMEKORPS mottar pengene
Avsluttet
Hjelp Hamar Damekorps å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Helen Helseth er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!