
Aktivitet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHilsen fra Mona
- HHåvardstøttet
- EGEirin Gautesenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- NFNilla Frøshaugstøttet og skrev en hilsenHeier på deg Tina🥰. Dette fortjener du virkelig ❤️.
- NONina Olsenstøttet og skrev en hilsenHåper du får den hjelpen du trenger. Masse lykke til❤
- Anonym1 giver ga anonymt
- OEOle Eirikstøttet og skrev en hilsenGod bedring Tina.
- MMailen 🌻støttet og skrev en hilsenDet er ikke mye men jeg håper at det hjelper litt ♥
- VØVigdis Øiestøttet
- LFLine flaglienstøttet og skrev en hilsenGod bedring❤️🌸
- ERElisabeth Ryenstøttet og skrev en hilsenDet er så leit at du ikke kan få dette oppholdet dekket av staten. Pinlig, men jeg ønsker deg alle muligheter og heier på deg ❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- NJnils erik johbraatenstøttet og skrev en hilsenHåper dette kan hjelpe deg videre i livet.
- GFGeir Fyrandstøttet og skrev en hilsenLykke til 👍💪
- Anonym1 giver ga anonymt
- KRKristin Remmestøttet og skrev en hilsenMasse god bedring, håper behandling vil hjelpe. Hole kommune MÅ kontaktes igjen.
- BHBente Skaug Hermansenstøttet og skrev en hilsenHeier på deg ❤️
- Anonym8 givere ga anonymt
- ITInger Tuftstøttet og skrev en hilsenHåper inderlig du kan få finansiert et opphold ❤️, siden det offentlige svikter oss totalt… 😭
- Anonym1 giver ga anonymt
- RSRune Stubberudstøttet
- ITIngunn og Åge Teigenstøttet og skrev en hilsenHilsen fra Ingunn og Åge.
- EElinstøttet og skrev en hilsenHåper du får samlet inn nok så du kan få den hjelpen du trenger Tina🌹🥰
- LTLinda Thunshellestøttet og skrev en hilsenGlad I deg, tror på deg og din fremtid❤️
- LBLise Lunde Brennhagenstøttet og skrev en hilsenHeier på deg ❤️
- MMarlenestøttet og skrev en hilsenVi heier på deg vennen❤️
- BBCstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- BIBirgitte Isaksenstøttet og skrev en hilsenMasse god bedring 🌸
- Anonym1 giver ga anonymt
- TTonestøttet og skrev en hilsenØnsker deg alt godt og håper du blir frisk.
- Anonym3 givere ga anonymt
- KKKarina Hjermstad Krogsrudstøttet og skrev en hilsenHåper du får plass på røysumtunet som du ønsker
- Anonym1 giver ga anonymt
- SAStine Aakvikstøttet og skrev en hilsenHåper virkelig dere når målet og at Tina kan få den hjelpen hun trenger. Heier på dere!
- Anonym1 giver ga anonymt
- JMJune Moltebergstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMeretestøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg med opphold ❤️ Klem fra en annen ME-pasient
- HHHege Hansenstøttet og skrev en hilsen💙💙💙
- Anonym5 givere ga anonymt
- IOIda Marie Olsenstøttet og skrev en hilsenGod bedring kjære Tina 💜 tenker på deg og håper du får oppholdet du fortjener så inderlig og få. Håper du blir frisk snart 🌸 Klem fra oss tre på Veme
- Anonym4 givere ga anonymt
- AGAnne Grethestøttet og skrev en hilsenØnsker deg god bedring ❤️
- GNGunhild Nørsterudstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- SMSilje Mariestøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg for deg, Tina ❤️
- Anonym3 givere ga anonymt
- IFInger Frøhaugstøttet
- HHHans Marius Hovestøttet og skrev en hilsenGod bedring 😊
- Anonym1 giver ga anonymt
- OFOdd Olav Fjellbystøttet
- MSMargit Sandenstøttet og skrev en hilsenLykke til, jeg krysser fingre ♥️
- CØCamilla Øiestøttet og skrev en hilsenHåper dette går så bra det kan❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- AAAnne Grethe og Per Arnestøttet og skrev en hilsenGod bedring 🌸
- OROlaug B. Ringkjøbstøttet og skrev en hilsenRiktig god bedring.🥰
- Anonym3 givere ga anonymt
- LFLine flaglienstøttet
- MMagdalenastøttet og skrev en hilsenMasse lykke til og god bedring ❤️❤️
- ATAina Teigenstøttet og skrev en hilsenDårlig tider om dagen så det ble ikke mye... Men alt hjelper ❤️
- PAPer Arne Aaserudstøttet
- JGJarle Gstøttet
- Anonymstøttet
- KKinestøttet og skrev en hilsenMasse lykke til ❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- NBNina Bstøttet og skrev en hilsenLykke til - jeg heier på deg Tina
- Anonym1 giver ga anonymt
- IUIngvid ubostadstøttet
- RTRonny Teigenstøttet og skrev en hilsenBeste ønsker om at du får den behandlingen som trengs. ❤
- MSMalin Mathisen Sørlistøttet og skrev en hilsenHåper dere får nok til behandling ❤️ klem fra oss
- STSiw Monica Elektra Teigenstøttet og skrev en hilsenHåper du får den behandlingen du trenger❤️
- Anonym3 givere ga anonymt
- KKristofferstøttet og skrev en hilsenHåper det ordner seg!
Tina - mamma, samboer og alvorlig ME syk
77 710 kroner innsamlet
165 givere
, Avsluttet 20.03.2023
25% av 300 000 kr

Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHilsen fra Mona
- Håvardstøttet
- Eirin Gautesenstøttet
Hjelp Lill Hege Rostad å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Lill Hege Rostad er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!