Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. S
    Stian
    støttet og skrev en hilsen
    Støtta alltid ei god sak❤️
  3. Anonym
    5 givere ga anonymt
  4. SS
    Sigrid Farstad Søviknes
    støttet og skrev en hilsen
    For eit fantastisk konsept🤩
  5. C
    Camilla
    støttet og skrev en hilsen
    Gleder oss til å besøke bamsesykehuset ❤️🧸
  6. Anonym
    7 givere ga anonymt
  7. ØS
    Øystein Sæther
    støttet
  8. Anonym
    2 givere ga anonymt
  9. A
    Adrian
    støttet
  10. R
    Randi
    støttet og skrev en hilsen
    Me har fått så god hjelp på barneavdelinga, og på nyfødtintensiv, og gutane vil gjerne ta med bamsane sine tilbake🤗
  11. S
    Storebjørn
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til alle små og store bamser!!
  12. SU
    Sondre Urkedal
    støttet
  13. Anonym
    2 givere ga anonymt
  14. HF
    Hilde Flote
    støttet og skrev en hilsen
    Gleda oss👧🏼🐻🫶🏻
  15. AM
    Anita Midtbø
    støttet og skrev en hilsen
    Bra tiltak! Hilsen fra Kristiansund
  16. Anonym
    4 givere ga anonymt
  17. LI
    Linda Iren
    støttet og skrev en hilsen
    Så takknemlig for jobben dere gjør♥️
  18. K
    Kamilla
    støttet og skrev en hilsen
    🐻
  19. EM
    Elin Moe
    støttet
  20. DL
    Daniel Leine
    støttet og skrev en hilsen
    Flott opplegg 😀
  21. Ingvild Øye
    støttet og skrev en hilsen
    Veldig bra opplegg 🤩 håper vi rekk å få det med oss på kveldstid! Lykke til🫶🏻
  22. A
    Anna
    støttet
  23. Anonym
    1 giver ga anonymt
  24. EK
    Elise Knardal
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til❣️ Eit flott opplegg!
  25. MV
    Maria Vatne
    støttet
  26. Anonym
    1 giver ga anonymt
  27. C
    Caroline
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til med gjennomføringa til dem beste kollegaene på den kjekkeste arbeidsplassen 🥰
  28. Anonym
    3 givere ga anonymt
  29. T
    Tina
    støttet og skrev en hilsen
    ❤️
  30. KV
    Kjersti Eirin Vaksdal
    støttet og skrev en hilsen
    ❤️
  31. SM
    Silje Sarah Marie
    støttet og skrev en hilsen
    Dokke e flinke ❤️🧸

Bamsesjukehuset Ålesund🐻🤎

14 300 kroner innsamlet

47 givere
Avsluttet 25.05.2023
71% av 20 000 kr
Verifisert
Julianne Lillebø mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    1 giver ga anonymt
  2. Stian
    støttet og skrev en hilsen
    Støtta alltid ei god sak❤️
  3. Anonym
    5 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Julianne Lillebø å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Julianne Lillebø er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×