Tusen takk!
Tusen takk til alle som har støttet spleisen og Redd Barna så langt. Sammen bidrar vi til at barn skal få leve i fred.
Spleisen vil være åpen frem til 1.desemeber, så det er fortsatt mulig å dele den med de dere kjenner.

Tusen takk til alle som har støttet spleisen og Redd Barna så langt. Sammen bidrar vi til at barn skal få leve i fred.
Spleisen vil være åpen frem til 1.desemeber, så det er fortsatt mulig å dele den med de dere kjenner.
På vegne av alle i TV-aksjonen NRK Redd Barna vil jeg takke for at du/dere har opprettet en digital bøsse og engasjerte deg i årets TV-aksjon.
Endelig har vi kommet til selve aksjonsdagen, og det er fortsatt mulig å samle inn her på Spleis om du ønsker det. Det gjelder også etter søndag 22.oktober.
Tusen takk for at du/dere hjelper barn rammet av krig og konflikt.
Nina Larsen, leder for TV-aksjonen NRK Redd Barna


Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;