
Aktivitet
- Anonym3 givere ga anonymt
- HHallvardstøttet og skrev en hilsenTakk til flinke løypemanskap
- Anonym2 givere ga anonymt
- AAnnestøttet
- SØSvein Ove Østremstøttet og skrev en hilsenHåper mange støtta ditte gode tiltaket 😊
- TBThomas Brathaugstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- JMJanne Maritstøttet og skrev en hilsenBra med lys i mørket !
- Anonym10 givere ga anonymt
- VGViggo H Gundersenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- BLBjørn Lundanesstøttet
- EEirikstøttet
- SStravakongenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- RHRikard N Hstøttet og skrev en hilsenLa d bli lys
- Anonym3 givere ga anonymt
- GLGerd berg Larsenstøttet og skrev en hilsenTakk for jobben dere gjør🤗
- Anonym2 givere ga anonymt
- KFKirsti Fyllingstøttet og skrev en hilsenNye lysløyper er supert! ❄️
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMariastøttet og skrev en hilsenFørste tur på emblem
- Anonym4 givere ga anonymt
- JSJanita Skogengstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- LSLeif Johan Svarstadstøttet
- Anonym12 givere ga anonymt
- THTorstein Holestøttet
- LLindastøttet og skrev en hilsenSetter stor pris på løypene på Emblem ❤️
- Anonym4 givere ga anonymt
- SSynnøvestøttet
- LLøypebrukerstøttet og skrev en hilsenHåper dere kommer i mål med ønsket beløp. Gleder meg til første økt i lysløypa
- Anonym3 givere ga anonymt
- LLRYstøttet
- Anonym6 givere ga anonymt
- MMagnusstøttet og skrev en hilsenStå på! Fantastisk folkehelse-tiltak!
- Anonym4 givere ga anonymt
- GHGudmund Hoelstøttet og skrev en hilsenGleder meg til oppgradering av lys i bakkene!
- Anonym3 givere ga anonymt
- THTorhild Hauglandstøttet og skrev en hilsenGleder meg til fine turer i flotte løyper!! 👌❄️⛷️takk for jobben dere gjør!
- Anonym2 givere ga anonymt
- ØØrjanstøttet og skrev en hilsenSkiløypene på Emblem er et fantastisk folkehelsetiltak for Ålesund. Håper mange (spesielt bedrifter) ser dette og støtter.
- GHGunnar Hatlebakkstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- HVHans Vingenstøttet og skrev en hilsenDere gjør en kjempejobb med løypene⛷⛷🙌
- Anonym2 givere ga anonymt
- KTKatarina Anna Trelastøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
Nye lyskastere på vegen opp til Frielebu (lysløypen)
36 870 kroner innsamlet
121 givere
, Avsluttet 31.12.2023
73% av 50 000 kr

Emblem IL Langrenn
Verifisert
Mads Slinning Larsen står bak spleisenEMBLEM IDRETTSLAG mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym3 givere ga anonymt
- Hallvardstøttet og skrev en hilsenTakk til flinke løypemanskap
- Anonym2 givere ga anonymt
Hjelp Emblem IL Langrenn å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Mads Slinning Larsen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!