Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. Anonym
    3 givere ga anonymt
  2. H
    Hallvard
    støttet og skrev en hilsen
    Takk til flinke løypemanskap
  3. Anonym
    2 givere ga anonymt
  4. A
    Anne
    støttet
  5. Svein Ove Østrem
    støttet og skrev en hilsen
    Håper mange støtta ditte gode tiltaket 😊
  6. TB
    Thomas Brathaug
    støttet
  7. Anonym
    4 givere ga anonymt
  8. JM
    Janne Marit
    støttet og skrev en hilsen
    Bra med lys i mørket !
  9. Anonym
    10 givere ga anonymt
  10. VG
    Viggo H Gundersen
    støttet
  11. Anonym
    2 givere ga anonymt
  12. BL
    Bjørn Lundanes
    støttet
  13. E
    Eirik
    støttet
  14. S
    Stravakongen
    støttet
  15. Anonym
    1 giver ga anonymt
  16. RH
    Rikard N H
    støttet og skrev en hilsen
    La d bli lys
  17. Anonym
    3 givere ga anonymt
  18. GL
    Gerd berg Larsen
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for jobben dere gjør🤗
  19. Anonym
    2 givere ga anonymt
  20. KF
    Kirsti Fylling
    støttet og skrev en hilsen
    Nye lysløyper er supert! ❄️
  21. Anonym
    1 giver ga anonymt
  22. M
    Maria
    støttet og skrev en hilsen
    Første tur på emblem
  23. Anonym
    4 givere ga anonymt
  24. JS
    Janita Skogeng
    støttet
  25. Anonym
    2 givere ga anonymt
  26. LS
    Leif Johan Svarstad
    støttet
  27. Anonym
    12 givere ga anonymt
  28. TH
    Torstein Hole
    støttet
  29. L
    Linda
    støttet og skrev en hilsen
    Setter stor pris på løypene på Emblem ❤️
  30. Anonym
    4 givere ga anonymt
  31. S
    Synnøve
    støttet
  32. L
    Løypebruker
    støttet og skrev en hilsen
    Håper dere kommer i mål med ønsket beløp. Gleder meg til første økt i lysløypa
  33. Anonym
    3 givere ga anonymt
  34. L
    LRY
    støttet
  35. Anonym
    6 givere ga anonymt
  36. M
    Magnus
    støttet og skrev en hilsen
    Stå på! Fantastisk folkehelse-tiltak!
  37. Anonym
    4 givere ga anonymt
  38. GH
    Gudmund Hoel
    støttet og skrev en hilsen
    Gleder meg til oppgradering av lys i bakkene!
  39. Anonym
    3 givere ga anonymt
  40. TH
    Torhild Haugland
    støttet og skrev en hilsen
    Gleder meg til fine turer i flotte løyper!! 👌❄️⛷️takk for jobben dere gjør!
  41. Anonym
    2 givere ga anonymt
  42. Ø
    Ørjan
    støttet og skrev en hilsen
    Skiløypene på Emblem er et fantastisk folkehelsetiltak for Ålesund. Håper mange (spesielt bedrifter) ser dette og støtter.
  43. GH
    Gunnar Hatlebakk
    støttet
  44. Anonym
    2 givere ga anonymt
  45. HV
    Hans Vingen
    støttet og skrev en hilsen
    Dere gjør en kjempejobb med løypene⛷⛷🙌
  46. Anonym
    2 givere ga anonymt
  47. KT
    Katarina Anna Trela
    støttet
  48. Anonym
    1 giver ga anonymt

Nye lyskastere på vegen opp til Frielebu (lysløypen)

36 870 kroner innsamlet

121 givere
Avsluttet 31.12.2023
73% av 50 000 kr
Emblem IL Langrenn
Verifisert
Mads Slinning Larsen står bak spleisen
EMBLEM IDRETTSLAG mottar pengene
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Anonym
    3 givere ga anonymt
  2. Hallvard
    støttet og skrev en hilsen
    Takk til flinke løypemanskap
  3. Anonym
    2 givere ga anonymt
Vis all aktivitet

Hjelp Emblem IL Langrenn å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Mads Slinning Larsen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×