
Aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- KBKristian Brakestadstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- TMTove Magnussenstøttet og skrev en hilsenLykke til, måtte du vinne fram i 2025. Stå på
- GGrostøttet og skrev en hilsenHåper flere støtter opp :)
- UKUnni Kirkengstøttet og skrev en hilsenMåtte alle dine venner dele SPLEIS NORGE RUNDT : Alle monner drar !
- BKBjørn Halvor Enciso Kvilhaugstøttet og skrev en hilsenHåper du vinner frem, jeg vet hva det er å ikke bli hørt av øvrigheten, i min sak er det NAV.
- Anonym1 giver ga anonymt
- AAnnonymstøttet og skrev en hilsenLykke til 👍
- LHLeif Haraldstøttet og skrev en hilsenStå på Egil
- UKUnni Kirkengstøttet og skrev en hilsenAlle monner drar ! god jul
- LMLena Marthinsenstøttet og skrev en hilsenHeier herfra 🥰
- Anonym1 giver ga anonymt
- BPBjørn Erik Erik Pedersenstøttet og skrev en hilsenAlt for Norge
- DEDagmar Eilertsenstøttet og skrev en hilsenMan skal ha "sterk rygg" for å takle slike overgrep. Stå på og jeg heier på deg og dine støttespillere.
- Anonym2 givere ga anonymt
- KAKarina Hyggen Amlandstøttet og skrev en hilsenTakk for at du står på mot makteliten - vi skal vinne!
- OMOddbjørn Mågestøttet og skrev en hilsenStå på Egil dette går veien
- ØJØivind Jacobsenstøttet og skrev en hilsenLykke til!
- Anonym2 givere ga anonymt
- OHOlav Haugestøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- TTovestøttet og skrev en hilsenMå du snart få leva eit liv, i fred og ro 🙏❤️ Ønskjer deg ei fin førjulstid 🎄🌟
- BBBjørn endre bjørnevikstøttet og skrev en hilsenStå på videre
- Anonym2 givere ga anonymt
- UKUnni Kirkengstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LSLeif magne Sørvågstøttet
- APAsle Martin Pedersenstøttet og skrev en hilsenFøler virkelig med deg. Har selv kjent på den urett og umenneskelig ondskapen som det offentlige system utsetter sine offe for. Lov meg å alle andre at du kjemper for din rett.du er go som Gull
- SSSverre Bjerkaas Svenssonstøttet og skrev en hilsenØnsker Egil god bedring 🙏
- Anonym2 givere ga anonymt
- TNTommy Nilsenstøttet
- BRBjarne Rullestadstøttet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenTakk !
- Anonym1 giver ga anonymt
- HHenningstøttet og skrev en hilsenStå på Egil!
- HHHanne Kristin Hansenstøttet og skrev en hilsenTakk for at du tar kampen for oss alle💪
- Anonym1 giver ga anonymt
- TQTom Erik Qvernstrømstøttet og skrev en hilsenMaktmisbruk er aldri greit. Og politi uten kunnskap om hverken lov eller orden må det bli slutt på.
- KDKjell Ove Dalseidstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamling.
- Anonym4 givere ga anonymt
- KMKen Mariusstøttet og skrev en hilsenSkulle gjerne hatt mer og hjelpe med
- Anonym1 giver ga anonymt
- NGNils Gstøttet
- SSteinar,I,Bergostøttet og skrev en hilsenAch, ach, ach! Es geht besser nun.
- NNedkvitnestøttet og skrev en hilsenIkkje gje deg Egil. Da står svart på kvitt i grunnboke kven som eig på litla bergo. 👍🏻
- Anonym1 giver ga anonymt
- AHAsbjørn Himlestøttet
- OOddveistøttet og skrev en hilsenStøtter deg 100%. Masse lykke til!
- IAIne Charlotte Aronsenstøttet og skrev en hilsenDu rørte hjertet mitt. Det er umenneskelig det du går igjennom. Vi må hjelpe hverandre nå.
- NNDstøttet og skrev en hilsenVI GIR OSS IKKE !!!
- PBPia & Bjarnestøttet og skrev en hilsenSammen er vi sterke. Vi er de 99%
- Anonym1 giver ga anonymt
VI GIR OSS IKKE!!!
24 050 kroner innsamlet
59 givere
, Avsluttet 01.02.2025
12% av 200 000 kr

Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Kristian Brakestadstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
Hjelp Morgan Kristen Birtilid Waage å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Morgan Kristen Birtilid Waage er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!