
Aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- EEvastøttet
- ANAjith Nairstøttet og skrev en hilsenGood luck from Aniruddh Nair
- FNFalguni Nairstøttet og skrev en hilsenGood luck from Aniruddh
- TMTante Maritstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LLLisa Lovenstøttet og skrev en hilsen7c & 3c
- Anonym1 giver ga anonymt
- J5Johannes 5astøttet
- SSiljestøttet og skrev en hilsenHeia Huseby!
- HHeidi-Mirellestøttet og skrev en hilsenKjempeinnsats på løpinga! Bra jobba!
- Anonym1 giver ga anonymt
- ONOscar Nybrustøttet
- MMariestøttet
- HZHirad Zabihiniastøttet og skrev en hilsenBra jobba alle i Huseby Skole!
- HZHirad Zabihiniastøttet og skrev en hilsenBra jobb alle i Huseby Skole!
- OFOscar Sriwicha Lindahl og familiestøttet og skrev en hilsenHuseby Skoleløp
- Anonym1 giver ga anonymt
- YZYiyao Zhangstøttet og skrev en hilsenBra jobb alle i Huseby Skole!
- XXstøttet og skrev en hilsenBra løpt Marie!
- Anonym2 givere ga anonymt
- XXstøttet
- HHEstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- J1Jacob 1Astøttet
- ECElin Cappelenstøttet
- AMAnne Mariestøttet og skrev en hilsenFlott løpt!
- Anonym1 giver ga anonymt
- SNSusanne Normanstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen og bra løpt!
- H2Henrik 2cstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMajastøttet og skrev en hilsenOliver 4C og Nicolai 3C 💪👏👍
- Anonym1 giver ga anonymt
- MTMamma og tantestøttet og skrev en hilsenFlott innsats Mathea og 7A!
- Anonym7 givere ga anonymt
- VVibekestøttet og skrev en hilsenSprekt løp for godt formål!
- BBessestøttet og skrev en hilsenBra jobba! Sondre 6B og Fredrik 3C
- CChristofferstøttet og skrev en hilsenHeia Sondre i 6B og Fredrik i 3C👏🏻
- LGLine Klever Gregersenstøttet og skrev en hilsenLykke til!🥳
- NNicolaistøttet
- KKarinastøttet
- CCharlottestøttet
- THTante Hannestøttet og skrev en hilsen👏👏
- Anonym1 giver ga anonymt
- RRagnhildstøttet og skrev en hilsenBra jobbet 6A Huseby skole!
- Anonym1 giver ga anonymt
- TBTrygve Busterudstøttet og skrev en hilsenHurra for 2. klasse på Husebye skole og Sigrid Nøren Busterud
- GBGudveig Busterudstøttet og skrev en hilsenHurra for 2. klasse på Huseby skole og spreke Sigrid Nøren Busterud
- MPMor og Pappastøttet og skrev en hilsenHeia Sigrid i 2D
- Anonym3 givere ga anonymt
- MMiestøttet og skrev en hilsenHeia Mathea!
- Anonym1 giver ga anonymt
- PPappastøttet og skrev en hilsenVeldig bra løpt!!
- JJanne&Larsstøttet og skrev en hilsenBra løpt for en god sak!
- Anonym1 giver ga anonymt
- GRGro Røkholtstøttet og skrev en hilsenFlott innsamlingsmål
- EMEllen og Magnusstøttet og skrev en hilsenLykke til!
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra jobba Miranda og resten av klasse 2D
- Anonym1 giver ga anonymt
- CDCathrine og Dagstøttet og skrev en hilsenBra løpt Erlend i 5B og resten av Huseby skole :)
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra løpt Aron og Niklas 😎
- AHAadel Heilemannstøttet og skrev en hilsenGodt løpt, Huseby - og lykke til med prosjektet, FORUT!
- B2Bestemor og bestefar til Tobias 2cstøttet og skrev en hilsenBestemor og bestefar til Tobias
- LKLiam Kaggestadstøttet og skrev en hilsenHeia Huseby!
- Anonym1 giver ga anonymt
- HHegestøttet og skrev en hilsenBra jobba 7A :-)
- HPHanne Pedersenstøttet og skrev en hilsenBra jobbet alle sammen! Hilsen Tobias mammaer
- Anonym2 givere ga anonymt
- NBNoah Bråthenstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen😊
- Anonym1 giver ga anonymt
- BWBirgitte Wethalstøttet og skrev en hilsenFlott løpeinnsats av mine barnebarn - for en god sak
- Anonym1 giver ga anonymt
- JWJeppe Wethalstøttet og skrev en hilsenFra Ea og Vilje på Huseby skole
- Anonym2 givere ga anonymt
- KKristinstøttet og skrev en hilsenStrålende innsats😊
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet!
- MMichalstøttet og skrev en hilsenBra jobba alle sammen !
- AAnnastøttet og skrev en hilsenBra jobba Alicja! 🌸❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- BBBestemor og bestefarstøttet og skrev en hilsenTakk for innsatsen Herman!
- FFFarmor og Farfarstøttet og skrev en hilsenBra innsats, Marius🏃➡️
- FHFarmorog farfar til Hermanstøttet
- HHHerman Hstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- HHegestøttet og skrev en hilsenDu var kjempeflink å løpe Sofia !
FORUT Skoleløpet 2024: Huseby skole
95 655 kroner innsamlet
247 givere
, Avsluttet 30.11.2024
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- Evastøttet
- Ajith Nairstøttet og skrev en hilsenGood luck from Aniruddh Nair
Hjelp FORUT å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
FORUT er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
