
Aktivitet
- KIKristin Iselinstøttet
- HHegestøttet
- OJOdd Arne Jenssenstøttet og skrev en hilsenDa er vi snart i mål. Tusen takk så langt for støtten.
- SHSkibotn husflidslagstøttet og skrev en hilsenLykke til
- ESEllen Stubengstøttet
- SPStorfjord pensjonistforeningstøttet og skrev en hilsenFlott tiltak ! Oppfordrer lag og foreninger å delta!
- AHAsgeir Heiskelstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LALyngentourist ASstøttet og skrev en hilsenKanskje litt for mye støtte til AP sin bastion og storstue, men la gå …😆
- SMStorfjord MCKstøttet og skrev en hilsenVi oppfordrer de andre eierlagene å gjøre det samme.
- HHegestøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- TLTrond Roger Larsenstøttet
- ALAnne-Mette Lindstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- UEUnni Engstadstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- SSteinarstøttet og skrev en hilsenMøt opp på kinoforestillingene.
- KNKim Norriestøttet og skrev en hilsenViktig tilbud for Storfjord
- LHLine Henriksenstøttet og skrev en hilsenStøttes! Håper kinoen består
- SSSolveig Sommersethstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- ÅEÅshild Engenstøttet og skrev en hilsenHåper så mange som mulig kan gi et lite bidrag, for alle monner drar :) Lykke til videre med innsamlingen!
- BBBente Bstøttet og skrev en hilsenSå bra initiativ! støttes!
- BBL...støttet og skrev en hilsenEt lite bidrag
- IEIda Elisabethstøttet
- BHBente Heiskelstøttet og skrev en hilsenFlott tiltak, lykke til med innsamlingen!
- Anonym2 givere ga anonymt
- AMAnita Mathisenstøttet og skrev en hilsenSynes dere i Oteren Framlag gjør en fantastisk jobb for bygda!
- SSteinarstøttet og skrev en hilsenSå bra tiltak. Heie på dokker👍
- BHBritt Hansenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- TPTrond-Arvid Pedersenstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen
- ADAnne Dalheimstøttet og skrev en hilsenLykke til !
- WHWiggo Hansenstøttet og skrev en hilsenGi til en god sak
- KEKåre Estøttet og skrev en hilsenLykke til og stå på!!
- KNKaren Nyheimstøttet
- NNinnistøttet og skrev en hilsenLykke til☀️
- LMLena Mstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AHAnders Heiskelstøttet
- NNNina Nilsenstøttet og skrev en hilsenLykke til 🤗
- DDagisstøttet
- IHInger Heiskelstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen 😊
- DADag-Frode Ahostøttet
- ANAnne nerheimstøttet
- TKTom Armand Kristiansenstøttet og skrev en hilsenUtfordrer mine venner til å støtte dette tiltaket.
- Anonym1 giver ga anonymt
- NNNinja Nerheimstøttet
- AJAlfred jstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen!
Støtt videre drift av bygdekino på Otertun
25 100 kroner innsamlet
51 givere
, Avsluttet 15.04.2025
100% av 25 000 kr

Støtt Bygdekinoen på Otertun
Ikke-verifisert
Tom Armand Kristiansen står bak spleisenFOLKETS HUS OTERTUN SA mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Kristin Iselinstøttet
- Hegestøttet
- Odd Arne Jenssenstøttet og skrev en hilsenDa er vi snart i mål. Tusen takk så langt for støtten.
Hjelp Støtt Bygdekinoen på Otertun å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Tom Armand Kristiansen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!