
Aktivitet
- ANAnniken Nordlystøttet og skrev en hilsenTil minne om Ada Elise❤️
- Anonym3 givere ga anonymt
- MMMarianne Moe-Larsenstøttet og skrev en hilsenViktig arbeid❤️❤️❤️
- Anonym3 givere ga anonymt
- HHannestøttet og skrev en hilsenSå flott arbeid dere gjør. Jef mistet min far pga. sepsis, og har også erfart hvor lite kunnskap det er om dette, også blant helsepersonell. Lykke til med innsamlingen!
- EGEllen Gregersenstøttet
- LLillianstøttet og skrev en hilsenTakk for at nokon engasjerer seg!LHLInnsamler
9 måneder sidenKjære Lillian 💜 Tusen takk for at du støtter LHL Sepsis og Meningitt. Gaven din går uavkortet til vårt arbeid for folkeopplysning, støtte og synliggjøring av sepsis og meningitt i Norge. Du er med på å gjøre en konkret forskjell for mennesker og familier som rammes – og for at flere skal kjenne igjen tegnene i tide. Takk for at du støtter – Sammen redder vi liv 💜
- AAnonymstøttet og skrev en hilsenLykke til med det viktige arbeidet❤️LHLInnsamler
9 måneder sidenKjære giver 💜 Tusen takk for at du støtter LHL Sepsis og Meningitt. Gaven din går uavkortet til vårt arbeid for folkeopplysning, støtte og synliggjøring av sepsis og meningitt i Norge. Du er med på å gjøre en konkret forskjell for mennesker og familier som rammes – og for at flere skal kjenne igjen tegnene i tide. Takk for at du støtter – Sammen redder vi liv 💜
- Anonymstøttet og skrev en hilsenTakk for at dere opplyser om noe så viktig! Varme tanker til dere ❤️LHLInnsamler
10 måneder sidenKjære giver 💜 Tusen takk for at du støtter LHL Sepsis og Meningitt. Gaven din går uavkortet til vårt arbeid for folkeopplysning, støtte og synliggjøring av sepsis og meningitt i Norge. Du er med på å gjøre en konkret forskjell for mennesker og familier som rammes – og for at flere skal kjenne igjen tegnene i tide. Takk for at du støtter – Sammen redder vi liv 💜
- Anonymstøttet og skrev en hilsenLykke til med en viktig jobb!LHLInnsamler
10 måneder sidenKjære giver 💜 Tusen takk for at du støtter LHL Sepsis og Meningitt. Gaven din går uavkortet til vårt arbeid for folkeopplysning, støtte og synliggjøring av sepsis og meningitt i Norge. Du er med på å gjøre en konkret forskjell for mennesker og familier som rammes – og for at flere skal kjenne igjen tegnene i tide. Takk for at du støtter – Sammen redder vi liv 💜
- Anonym2 givere ga anonymt
💜 Støtt LHL Sepsis og Meningitt!
6 200 kroner innsamlet
Siste aktivitet
- Anniken Nordlystøttet og skrev en hilsenTil minne om Ada Elise❤️
- Anonym3 givere ga anonymt
- Marianne Moe-Larsenstøttet og skrev en hilsenViktig arbeid❤️❤️❤️