
Aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- OOrsistøttet og skrev en hilsenLykke til med ny start! Stor klem 🤗
- APAle e Pierastøttet og skrev en hilsenCiao Cari, un abbraccio forte!
- LLailastøttet og skrev en hilsenTenker mye på dere og håper dere greier å legge dette bak dere, slik at dere kan gå videre i livet!! Stor og varm klem!!
- MSMarit C Synnevågstøttet og skrev en hilsenLykke til - er så glad jeg kjøpte et lundefugl bilde av Claudia i juli !🌻
- Anonym1 giver ga anonymt
- ÅEÅse Neergård Eriksenstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- MVMarkus Voldstøttet og skrev en hilsenLykke til med gjennoppbyggingen. Heier på dere begge!
- Anonym1 giver ga anonymt
- HCHill Carstensstøttet
- Anonym4 givere ga anonymt
- MHMarianne u Helmistøttet og skrev en hilsenA small contribution to a new beginning❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- ESEli Sabbasenstøttet og skrev en hilsenMasse lykke til med å komme igang igjen!
- Anonym4 givere ga anonymt
- PAPaola, Gaudenzio e Adrianastøttet og skrev en hilsenVi auguriamo con tutto il cuore di riprendere in pieno la vostra bellissima attività.
- Anonym6 givere ga anonymt
- Iicristinistøttet og skrev en hilsenVardevi d'la gamula!
- Anonym1 giver ga anonymt
- TOTorill Signesdatter Olsenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- HHHans Eiler Hammerstøttet og skrev en hilsenTrist å se alt gå opp i røyk! Lykke til videre!
- GBGuro Saniola Bjerkstøttet og skrev en hilsenDåkker <3 Stå på, ta vare på hverandre og fortsett med kreativitet og farger! Love you
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMaikestøttet og skrev en hilsenBest wishes from Cologne, I hope to see your work on Ekkerøy one day.
- MAMirjam og Arildstøttet og skrev en hilsenEn fortvilt situasjon dere har havnet i. Heldigvis har dere mange støttespillere. Lykke til med å bygge opp livsverket igjen ❤️
- RRagnarstøttet og skrev en hilsenHåper dere etterhvert klarer å se framover. Lykke til med en ny start !
- RBRita Bastholmstøttet og skrev en hilsenHjertelig tillykke med å starte på nytt med deres vakre kunst🥰❤️
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBest wishes from Finland
- JMJean-Marie et Mireille Muggianustøttet og skrev en hilsenVi håper du snart kan begynne å skape igjen. Vi gleder oss til å se dine nye verk når vi kommer tilbake.
- TTorbenstøttet og skrev en hilsenLykke til med ny kunst 😀
- Anonym1 giver ga anonymt
- AKAri, Kongsfjordstøttet og skrev en hilsen♥️
- TUTone Ulvestøttet og skrev en hilsenKjære Claudia og Giorgio. Dere har alltid vært et høydepunkt for oss når vi har vært hjemme på sommerferie. Barna har rammene og kunstkort hengende på rommet og de snakker ofte om dere. Stor klem!
- IIrenestøttet og skrev en hilsenLykke til med ny start❣️
- Anonymstøttet og skrev en hilsenVi heier på dere! Ingeborg Synnøve, Ida og Alexander
- Anonym1 giver ga anonymt
- ADAmilcare Denisa e Danielstøttet og skrev en hilsenUn abbraccio grande
- Anonym1 giver ga anonymt
- EAErik Antonsenstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- RIRuth Hermann Iversenstøttet
- TThorunnstøttet og skrev en hilsenLykke til med innsamlingen
- Anonym1 giver ga anonymt
- KGKari Gaarestøttet og skrev en hilsenEt lite bidrag til en ny start; lykke til!🖼️🥰
- Anonym1 giver ga anonymt
- SJSimen Johnsenstøttet og skrev en hilsenDet var så hyggelig og inspirerende å besøke atelieret deres i fjor. Håper dere kommer dere på beina igjen snart ❤️
- RRolfstøttet og skrev en hilsenTragisk med alt som er borte, men gleder meg til å se det som gjenoppstår. Lykke til!
- EKEllen og Hans Otto Kaltenbornstøttet og skrev en hilsenStå på! Lykke til med en ny start!
- RLRaymond Lønbergstøttet
- RARoger Albrigtsenstøttet og skrev en hilsenLykke til, dere er fantastiske mennesker ❤️❤️❤️
- Anonym3 givere ga anonymt
- RSRuth Storengstøttet
- ASaurelia e simonestøttet og skrev en hilsenricominciare più forti di prima!
- AJAnne-Karin Jungårdstøttet og skrev en hilsenLykke til med oppstarten!
- Anonym1 giver ga anonymt
- STSigrunn og Torstøttet og skrev en hilsenDere er så fine mennesker. Lykke til med ny start❤️
- Anonym2 givere ga anonymt
- SOSvein-Åge Olsenstøttet
- MRMarta Valdés Richardsenstøttet
- HCHilde Siraas og Ole-Petter Cubasstøttet og skrev en hilsenVar innom dere i sommer!! Både på galleriet og Landhandelen:-) Fantastiske bilder og rammer! Lykke te med innsamlingen:-)))
- GPGerd og Penttistøttet og skrev en hilsenAlt godt til dåkker Claudia og Giorgio 🥰
- Anonym1 giver ga anonymt
- RERaju og Elizastøttet og skrev en hilsenSad to hear about it. We are sure that you will shine again ❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- KLKati Leinonenstøttet og skrev en hilsenHåper alle bidrag gjør at dere kan komme igang med den flotte kunsten deres🌸🌿😊ønsker alle gode tanker til dere💕
- Anonym1 giver ga anonymt
- ALAntje, Jens, Tini Lüdemannstøttet og skrev en hilsenVi önskar er lycka till, stärke och mycket kraft att bygga upp igen atelje. Kram från oss alla
- A(Anne og Stein Thyge (naboen)støttet og skrev en hilsenUtrolig trist hendelse. Tenker på dere og ønsker dere lykke til framover. .
- Anonym1 giver ga anonymt
- GTGreta Tjellestøttet og skrev en hilsenHeier på dere! 😊
- GVGreta i Vadsøstøttet og skrev en hilsenLykke til med gjenoppbyggingen og velkommen til Ekkerøy. Gleder meg til å treffe dere 🥰
- ITIngjerd Tjellestøttet og skrev en hilsenDere er sterke personer så dette klarer dere. Ønsker dere alt godt og hjertelig velkommen til Ekkerøy 💕💕 her er dere veldig velkommen. Klem fra Ingjerd
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenDette ordner seg!!! Lykke til!❤️🫂
- Anonym1 giver ga anonymt
- STSusanne i Tanastøttet og skrev en hilsenHåper så inderlig at dere kommer i gang igjen!
- EOEirik N. Olsenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- AHAnne Kristin Og Rakel Hansenstøttet
Storbrann i Kongsfjord.
151 450 kroner innsamlet
164 givere
, Avsluttet 18.09.2025
100% av 150 000 kr
KONGSFJORD ENGRAVING ATELIER AS mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym2 givere ga anonymt
- Orsistøttet og skrev en hilsenLykke til med ny start! Stor klem 🤗
- Ale e Pierastøttet og skrev en hilsenCiao Cari, un abbraccio forte!
Hjelp Bjørun Fredriksen Hansen å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Bjørun Fredriksen Hansen er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!