Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. MA
    Mamma og Abah
    støttet og skrev en hilsen
    Aydeen and Aleena, Gratulerer med å løpe for en god sak. Vi er så stolte av deg.
  2. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Flott innsats Edvin og Fride!
  3. OT
    Onkel Tommy
    støttet og skrev en hilsen
    Bra innsats, Sanna og Agnes!
  4. Anonym
    2 givere ga anonymt
  5. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Heia Fride og Edvin
  6. ES
    Elin Haugum Svendsen
    støttet og skrev en hilsen
    Godt jobbet Harald du sprang mye lengre enn jeg hadde sett for meg!!! Jeg er stolt av deg 😊
  7. Anonym
    1 giver ga anonymt
  8. H
    Hilde
    støttet og skrev en hilsen
    Bra løpt Tobias!
  9. H
    Hilde
    støttet og skrev en hilsen
    Bra løpt Johannes!
  10. G
    Gudmor
    støttet og skrev en hilsen
    Bra løpt Harald!!🏃🏼‍♂️
  11. Anonym
    1 giver ga anonymt
  12. TB
    Team Baldersheim
    støttet
  13. Anonym
    2 givere ga anonymt
  14. BM
    Bestemir Borgny i Molde
    støttet og skrev en hilsen
    Supert løpt, Amelia og Marion!!
  15. WN
    Wigdis Karin Nyheim
    støttet
  16. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba Astrid🏃‍♀️
  17. Anonym
    1 giver ga anonymt
  18. MM
    Mormor og Morfar
    støttet og skrev en hilsen
    Heia Elise 😉
  19. OM
    Onkel M
    støttet og skrev en hilsen
    Godt løpt!
  20. Anonym
    2 givere ga anonymt
  21. OT
    Ole-Nils Tvenning
    støttet
  22. Anonym
    6 givere ga anonymt
  23. SG
    Shivaji Ganesan
    støttet
  24. Anonym
    1 giver ga anonymt
  25. GM
    Gabriel og Mathias
    støttet
  26. M
    Mamma
    støttet og skrev en hilsen
    Godt jobba alle barn på Lade skole👏🏼❤️🤩
  27. Anonym
    1 giver ga anonymt
  28. P
    Pappa
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobbet Lade barn😊
  29. M
    Mamma
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba i Ladeløpet Johannes! :)
  30. Anonym
    1 giver ga anonymt
  31. TS
    Tommy Størseth
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba, hilsen Siri, onkel Tommy og tante Agnete
  32. CF
    Chris Farstad
    støttet
  33. FF
    Farmor og farfar
    støttet og skrev en hilsen
    Viktig støtte i viktig sak ! Supert løpt Livia😀
  34. S
    Signe
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba, Johan og Artur!
  35. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba Johan og Artur!!
  36. Anonym
    1 giver ga anonymt
  37. BB
    Bestemor og bestefar
    støttet og skrev en hilsen
    Heia Alfred og Gustav, godt gjort å løpe så langt i ladeløpet for en god sak! Vi er stolte!
  38. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Heia Fred og Lade skole!
  39. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Godt løpt Vilma. Farmor og farfar
  40. GR
    Gustav sine 21 runder
    støttet
  41. HB
    Hild Elisabeth Berg
    støttet og skrev en hilsen
    Hurra for Einar Smeplass Alfsen som løp 20 runder (har vi fått vite!) for aksjonen! Hilsen mormor og morfar.
  42. Anonym
    5 givere ga anonymt
  43. O
    Onkel
    støttet og skrev en hilsen
    Såpass ja. Men om man har fått fanden om bord i båten, får man vel ro den i land.
  44. M
    Mamma
    støttet og skrev en hilsen
    Bra innsats i løpet 17.10! Hilsen mamma og pappa
  45. B
    Bestefar
    støttet og skrev en hilsen
    Flott innsats Eydis 🤗
  46. Anonym
    1 giver ga anonymt
  47. MM
    Mormor og morfar
    støttet og skrev en hilsen
    Super innsats, Henrik og Astrid ❤️😊
  48. M
    Mamma
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba Astrid & Henrik!!
  49. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra innsats Edvard og Matilda!
  50. KE
    Kine & Eivind
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobbet, Vilma!
  51. Anonym
    1 giver ga anonymt
  52. LK
    Lisbeth Klæbo
    støttet og skrev en hilsen
    Godt jobba Vilma
  53. KE
    Kine & Eivind
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobbet, Petra!
  54. LK
    Lisbeth Klæbo
    støttet og skrev en hilsen
    Godt jobba, Petra
  55. Anonym
    1 giver ga anonymt
  56. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra løpt 🏃‍♀️
  57. Anonym
    7 givere ga anonymt
  58. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra innsats, David og Frida!
  59. LM
    Lionel Messi
    støttet og skrev en hilsen
    Heard you guys gave it all. Congrats. Greetings from Miami
  60. Anonym
    1 giver ga anonymt
  61. MP
    Mamma og pappa
    støttet og skrev en hilsen
    Bra innsats 😊
  62. L
    Løpstøtter
    støttet og skrev en hilsen
    Bra løpt Anea, Ask og Alexander💪
  63. Anonym
    1 giver ga anonymt
  64. MD
    Mora di
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba, alle!
  65. Anonym
    2 givere ga anonymt
  66. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Kjempe innsats Mina Othelie og Audun Oktavian!! Stor støtteklem fra Bestemor, Bestefar, FarMor Eli og Farfar Kalle, Mamma og Pappa!!
  67. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Heia, Lade skole! 👏👏👏 Petra og Nicola ❤️
  68. Anonym
    1 giver ga anonymt
  69. P
    Petter
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba, Nora!!
  70. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    For William og Martine som løp hele 15 og 17 runder til innsamling for en god sak 💪
  71. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Godt løpt!
  72. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Ivo og Levi :-)
  73. B
    Birgitte
    støttet og skrev en hilsen
    Super innsats for en god sak!👏
  74. Anonym
    1 giver ga anonymt
  75. BH
    Beathe Monstad Herfjord
    støttet
  76. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Sprekinga!!
  77. Anonym
    1 giver ga anonymt
  78. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba Eli og Ester
  79. Anonym
    1 giver ga anonymt
  80. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Bra jobba Elias!
  81. Anonym
    1 giver ga anonymt

Lade skole – Sammen åpner vi dører – NRK TV-aksjonen 2025

233 403 kroner innsamlet

438 givere
Avsluttet 01.12.2025
Hovedmål
100 000 kr Sjekkmerke for nådd hovedmål
Bonusmål
117% av 200 000 kr
Lade skole
står bak spleisen
Avsluttet

Siste aktivitet

  1. Mamma og Abah
    støttet og skrev en hilsen
    Aydeen and Aleena, Gratulerer med å løpe for en god sak. Vi er så stolte av deg.
  2. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Flott innsats Edvin og Fride!
  3. Onkel Tommy
    støttet og skrev en hilsen
    Bra innsats, Sanna og Agnes!
Vis all aktivitet

Hjelp Lade skole å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Innsamler er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×