

Spleisen er en del av NRK TV-aksjonen Atlas-alliansen 2025
Nyeste oppdatering
«Fra NRK TV-aksjonen»
Aktivitet
- MAMamma og Abahstøttet og skrev en hilsenAydeen and Aleena, Gratulerer med å løpe for en god sak. Vi er så stolte av deg.
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFlott innsats Edvin og Fride!
- OTOnkel Tommystøttet og skrev en hilsenBra innsats, Sanna og Agnes!
- Anonym2 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia Fride og Edvin
- ESElin Haugum Svendsenstøttet og skrev en hilsenGodt jobbet Harald du sprang mye lengre enn jeg hadde sett for meg!!! Jeg er stolt av deg 😊
- Anonym1 giver ga anonymt
- HHildestøttet og skrev en hilsenBra løpt Tobias!
- HHildestøttet og skrev en hilsenBra løpt Johannes!
- GGudmorstøttet og skrev en hilsenBra løpt Harald!!🏃🏼♂️
- Anonym1 giver ga anonymt
- TBTeam Baldersheimstøttet
- Anonym2 givere ga anonymt
- BMBestemir Borgny i Moldestøttet og skrev en hilsenSupert løpt, Amelia og Marion!!
- WNWigdis Karin Nyheimstøttet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra jobba Astrid🏃♀️
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMMormor og Morfarstøttet og skrev en hilsenHeia Elise 😉
- OMOnkel Mstøttet og skrev en hilsenGodt løpt!
- Anonym2 givere ga anonymt
- OTOle-Nils Tvenningstøttet
- Anonym6 givere ga anonymt
- SGShivaji Ganesanstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- GMGabriel og Mathiasstøttet
- MMammastøttet og skrev en hilsenGodt jobba alle barn på Lade skole👏🏼❤️🤩
- Anonym1 giver ga anonymt
- PPappastøttet og skrev en hilsenBra jobbet Lade barn😊
- MMammastøttet og skrev en hilsenBra jobba i Ladeløpet Johannes! :)
- Anonym1 giver ga anonymt
- TSTommy Størsethstøttet og skrev en hilsenBra jobba, hilsen Siri, onkel Tommy og tante Agnete
- CFChris Farstadstøttet
- FFFarmor og farfarstøttet og skrev en hilsenViktig støtte i viktig sak ! Supert løpt Livia😀
- SSignestøttet og skrev en hilsenBra jobba, Johan og Artur!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra jobba Johan og Artur!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- BBBestemor og bestefarstøttet og skrev en hilsenHeia Alfred og Gustav, godt gjort å løpe så langt i ladeløpet for en god sak! Vi er stolte!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia Fred og Lade skole!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt løpt Vilma. Farmor og farfar
- GRGustav sine 21 runderstøttet
- HBHild Elisabeth Bergstøttet og skrev en hilsenHurra for Einar Smeplass Alfsen som løp 20 runder (har vi fått vite!) for aksjonen! Hilsen mormor og morfar.
- Anonym5 givere ga anonymt
- OOnkelstøttet og skrev en hilsenSåpass ja. Men om man har fått fanden om bord i båten, får man vel ro den i land.
- MMammastøttet og skrev en hilsenBra innsats i løpet 17.10! Hilsen mamma og pappa
- BBestefarstøttet og skrev en hilsenFlott innsats Eydis 🤗
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMMormor og morfarstøttet og skrev en hilsenSuper innsats, Henrik og Astrid ❤️😊
- MMammastøttet og skrev en hilsenBra jobba Astrid & Henrik!!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra innsats Edvard og Matilda!
- KEKine & Eivindstøttet og skrev en hilsenBra jobbet, Vilma!
- Anonym1 giver ga anonymt
- LKLisbeth Klæbostøttet og skrev en hilsenGodt jobba Vilma
- KEKine & Eivindstøttet og skrev en hilsenBra jobbet, Petra!
- LKLisbeth Klæbostøttet og skrev en hilsenGodt jobba, Petra
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra løpt 🏃♀️
- Anonym7 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra innsats, David og Frida!
- LMLionel Messistøttet og skrev en hilsenHeard you guys gave it all. Congrats. Greetings from Miami
- Anonym1 giver ga anonymt
- MPMamma og pappastøttet og skrev en hilsenBra innsats 😊
- LLøpstøtterstøttet og skrev en hilsenBra løpt Anea, Ask og Alexander💪
- Anonym1 giver ga anonymt
- MDMora distøttet og skrev en hilsenBra jobba, alle!
- Anonym2 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenKjempe innsats Mina Othelie og Audun Oktavian!! Stor støtteklem fra Bestemor, Bestefar, FarMor Eli og Farfar Kalle, Mamma og Pappa!!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia, Lade skole! 👏👏👏 Petra og Nicola ❤️
- Anonym1 giver ga anonymt
- PPetterstøttet og skrev en hilsenBra jobba, Nora!!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFor William og Martine som løp hele 15 og 17 runder til innsamling for en god sak 💪
- Anonymstøttet og skrev en hilsenGodt løpt!
- Anonymstøttet og skrev en hilsenIvo og Levi :-)
- BBirgittestøttet og skrev en hilsenSuper innsats for en god sak!👏
- Anonym1 giver ga anonymt
- BHBeathe Monstad Herfjordstøttet
- Anonymstøttet og skrev en hilsenSprekinga!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra jobba Eli og Ester
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenBra jobba Elias!
- Anonym1 giver ga anonymt
Lade skole – Sammen åpner vi dører – NRK TV-aksjonen 2025
233 403 kroner innsamlet
438 givere
, Avsluttet 01.12.2025
Hovedmål
100 000 kr
100 000 kr
Bonusmål
117% av 200 000 kr
117% av 200 000 kr
Lade skole
står bak spleisen

mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Mamma og Abahstøttet og skrev en hilsenAydeen and Aleena, Gratulerer med å løpe for en god sak. Vi er så stolte av deg.
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFlott innsats Edvin og Fride!
- Onkel Tommystøttet og skrev en hilsenBra innsats, Sanna og Agnes!
Hjelp Lade skole å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Innsamler er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!