
Aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenTakk for flotte løyper!
- CCathrinestøttet og skrev en hilsenTakk for supre løyper 🤩
- Anonym12 givere ga anonymt
- PPHstøttet og skrev en hilsenTakk for løyper. Fa ting slår kort kjørevei og fine spor i Re-løypene
- JHJørn og Hegestøttet og skrev en hilsenTakk for fine løyper
- Anonym1 giver ga anonymt
- TATakk for arbeidetstøttet
- IIrenestøttet og skrev en hilsenTusen takk for fine løyper! 🥰
- Anonym3 givere ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenFlotte løyper
- EEevy, ted og essaaqstøttet og skrev en hilsenTakk for flotte løyper!
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenTusen takk
- Anonym1 giver ga anonymt
- CConniestøttet og skrev en hilsenTakk for jobben dere gjør!
- Anonym9 givere ga anonymt
- GHGaute Eia Holtungstøttet og skrev en hilsen👏🌨️
- Anonym4 givere ga anonymt
- AGAndreas Granstøttet og skrev en hilsenTakk for fine løyper😊
- Anonym6 givere ga anonymt
- VHVivian Håndstadstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- LSLars Skjeggestadstøttet
- Anonym7 givere ga anonymt
- MSMorten Skjeggestadstøttet og skrev en hilsenTakk fôr skiløyper 🥰
- Anonym1 giver ga anonymt
- NBNina og Beritstøttet og skrev en hilsenFlott jobbing
- RERagnhild Ernstsenstøttet og skrev en hilsenFantastisk innsatsvilje for å få til gode spor. Gleder meg⛄️
- TNTrine Norengstøttet og skrev en hilsenTakk for at dere kjører løyper!
- CHCarl-Henrik Hernesstøttet og skrev en hilsenFineste løyper i nærområdet!
- Anonym2 givere ga anonymt
- MRMarianne Rustanstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenHeia dere! Vi jubler over skispor i Vestfold!!
- Anonym1 giver ga anonymt
- MKMorten Andre Karlsenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- EEllenstøttet og skrev en hilsenTakk for den gode jobber dere gjør!
- Anonym1 giver ga anonymt
- TNTomas Nordbystøttet og skrev en hilsen👍🏻
- Anonym2 givere ga anonymt
- EWEirik wstøttet og skrev en hilsenHåper det blir mange uker med spor
- Anonym2 givere ga anonymt
- USUt på tur aldri sur 😊støttet
- FBFredrik Buchstøttet
- Anonym3 givere ga anonymt
- EGElisabeth Klepp Grytnesstøttet og skrev en hilsenTakk for flotte løyper år etter år
- Anonym1 giver ga anonymt
- LFLine Fekenestøttet og skrev en hilsenGleder oss til å bruke løypene! ❄️ 😃
- Anonym1 giver ga anonymt
- LLLars-Tore Lensbergstøttet og skrev en hilsenNå gleder vi oss til flotte skispor. Dere gjør en super innsats👏
- Anonym1 giver ga anonymt
- ØKØyvind Kvernhusengenstøttet og skrev en hilsenTusen takk for herlig innsats! Gleder meg til å prøve de nye spøra ❄️❄️
- KMKatrine og Martinstøttet og skrev en hilsenTakk for den supre jobben dere legger ned❄️
- Anonym1 giver ga anonymt
- MMortenstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
- SBSmajil Bukvicstøttet
- Anonym1 giver ga anonymt
Sammen holder vi vintergleden i live i Ramnes.
90 046 kroner innsamlet
262 givere
, Avsluttet 26.01.2026
60% av 150 000 kr
Ramnes skigruppe
Verifisert
Oliver Rindedal står bak spleisenRAMNES IDRETTSFORENING mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Anonym1 giver ga anonymt
- Anonymstøttet og skrev en hilsenTakk for flotte løyper!
- Cathrinestøttet og skrev en hilsenTakk for supre løyper 🤩
Hjelp Ramnes skigruppe å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Oliver Rindedal er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!