Halvveis i (hvit) januar!
15. januar 2026 13:25
Nå er vi halvveis i januar. Kanskje din er hvit? 💙
Vi i Blå Kors er mest opptatt av at denne tiden gir anledning til å reflektere over egne vaner. Enten du har holdt deg helt alkoholfri eller valgt å redusere inntaket, eller fokusert på på å lage eller gi til en spleis til støtte for barn som vokser opp i hjem med rus.
Det viktigste er uansett erfaringene du gjør deg underveis, og at du får noen tanker om hva som passer best for deg når det gjelder alkohol.
Og du - takk for at du er med på å støtte arbeidet for barna som trenger det💙✨

