
Aktivitet
- ATAndi og Terjestøttet og skrev en hilsenHeia for de som står på for at vi kan nyte👍
- Anonym2 givere ga anonymt
- VRValeska og Rikstøttet og skrev en hilsenVi har nydt sporene og gleder oss allerede til neste vinter.
- VØVidar Øverbystøttet
- VEVidkun og Evastøttet og skrev en hilsenLykke til.🇸🇯
- Anonym1 giver ga anonymt
- ATAakvik Terjestøttet og skrev en hilsenHåper på fine skispor og at jeg kan få prøve de en gang 😊
- AAAnn Britt Averbornstøttet
Støtte til skiløyper i Gravberget 😊
3 900 kroner innsamlet
9 givere
, Avsluttet 31.03.2026
65% av 6 000 kr
GRAVBERGETS VENNER mottar pengene
Avsluttet
Siste aktivitet
- Andi og Terjestøttet og skrev en hilsenHeia for de som står på for at vi kan nyte👍
- Anonym2 givere ga anonymt
- Valeska og Rikstøttet og skrev en hilsenVi har nydt sporene og gleder oss allerede til neste vinter.
Hjelp Vidar Tokstad å nå frem til flere!
Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Vidar Tokstad er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.
Se hva andre spleiser på 🙌
Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!