Hopp til hovedinnhold

Aktivitet

  1. Anonym
    5 givere ga anonymt
  2. HK
    Hege Klaseie
    støttet
  3. I
    Ingrid
    støttet og skrev en hilsen
    Wish you all the best. You are not alone.
  4. Anonym
    1 giver ga anonymt
  5. M
    MSC
    støttet og skrev en hilsen
    ❤️ Colleagues in Sudan ❤️
  6. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Wishing you all the best
  7. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Sammen er vi sterke!
  8. Anonym
    2 givere ga anonymt
  9. IB
    Ingrid BB
    støttet
  10. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Takk for at fagforeningen stiller der arbeidsgiver har sviktet.
  11. Anonym
    4 givere ga anonymt
  12. I
    Inger
    støttet og skrev en hilsen
    Beklager at ikke den norske stat stiller opp for dere 💔❤️
  13. Anonym
    3 givere ga anonymt
  14. A
    Anne
    støttet og skrev en hilsen
    We are thinking of you❤️
  15. Anonym
    4 givere ga anonymt
  16. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Flott initiativ! Her må vi som medmennesker ta ansvar når staten ikke gjør jobben sin. Skammelig sak.
  17. HH
    Hanne Hovde
    støttet og skrev en hilsen
    Håper mange blir med på dette, det er viktig å ta vare på disse uheldige tidligere ansatte.
  18. M
    Marta
    støttet og skrev en hilsen
    Godt initiativ! Nå forstår vi bedre hva UD egentlig mener når det gjentar prinsippet om å «ta vare på hverandre».
  19. Anonym
    3 givere ga anonymt
  20. SH
    Sahra Cecilie Hassan
    støttet og skrev en hilsen
    Så utrolig viktig! Takk for muligheten til å bidra❤️
  21. KG
    Knut Gilhuus
    støttet og skrev en hilsen
    Viktig tiltak
  22. Anonym
    1 giver ga anonymt
  23. C
    Camilla
    støttet og skrev en hilsen
    ❤️
  24. Anonym
    1 giver ga anonymt
  25. OB
    Oldbjørg Leiro Berge
    støttet
  26. L
    Linn
    støttet
  27. Anonym
    2 givere ga anonymt
  28. LT
    Lykke til
    støttet og skrev en hilsen
    Lisbeth
  29. MS
    Maria SC
    støttet og skrev en hilsen
    Tusen takk for organisering av dette viktige initiativet ❤️
  30. JT
    Jeff Thomas
    støttet og skrev en hilsen
    På andre forsøk gikk det.
  31. JT
    Jeff Thomas
    støttet og skrev en hilsen
    Hei, Johan. Nå bidrar jeg og.
  32. M
    Marianne
    støttet
  33. Anonym
    2 givere ga anonymt
  34. B
    Berit
    støttet
  35. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    En håndsrekning er hyggelig
  36. C
    Cathy
    støttet
  37. Anonym
    4 givere ga anonymt
  38. K
    Karin
    støttet og skrev en hilsen
    Lykke til med innsamlingen!
  39. Anonym
    støttet og skrev en hilsen
    Flott tiltak. Bra noen tar ansvar når Utenriksdepartementet svikter. UD burde skamme seg.
  40. I
    Ingrid
    støttet og skrev en hilsen
    Gode kolleger som har jobbet for Norge i Sudan, fortjener all støtte midt i krigen. De skal også behandles med respekt og verdighet på alle måter.
  41. Anonym
    3 givere ga anonymt
  42. LK
    Liv Kristensen
    støttet
  43. Anonym
    3 givere ga anonymt
  44. GS
    Geir Juell Skogseth
    støttet og skrev en hilsen
    Bra tiltak, selv om arbeidsgiver burde tatt ansvar her.
  45. IJ
    Inger Johanne
    støttet og skrev en hilsen
    Støttes.💐
  46. IH
    Irmgard Hofler
    støttet og skrev en hilsen
    Støtter dere gjerne! Stor klem!
  47. I
    Ida
    støttet
  48. HH
    Håvard Hugås
    støttet
  49. Anonym
    3 givere ga anonymt
  50. KH
    Kristin Hauge
    støttet og skrev en hilsen
    Støttes! Hilser til alle gamle kollegaer på ambassaden! Burde vært UDs ansvar!
  51. P
    Per
    støttet og skrev en hilsen
    Flott initiativ
  52. LT
    Liv Tønnessen
    støttet og skrev en hilsen
    Støtter gjerne en god sak som dette selv om det er UD sitt ansvar
  53. Anonym
    1 giver ga anonymt
  54. JM
    Johan Kristian Meyer
    støttet og skrev en hilsen
    Takk til Urd og UDLAF for dette initiativet. Veldig prisverdig!
  55. Anonym
    1 giver ga anonymt
  56. TT
    Terje Treff
    støttet og skrev en hilsen
    Håper alle kan bidra
  57. IR
    Inger Russell
    støttet og skrev en hilsen
    Jeg var lokalt ansatt i sin tid og vet alt om hvor utrolig dårlig UD behandler denne gruppen. Takk til alle som støtter dette!
  58. Anonym
    1 giver ga anonymt
  59. S
    Sissel
    støttet og skrev en hilsen
    Kjempe trist. Takk for at det organiseres støtte til de lokalt ansatte.
  60. GT
    Gry Tinde
    støttet og skrev en hilsen
    Dette burde dekkes av arbeidsgiver. Men jeg støtter gjerne.
  61. EC
    Eli in Copenhagen
    støttet
  62. Anonym
    2 givere ga anonymt
  63. Y
    Yngvild
    støttet
  64. Anonym
    1 giver ga anonymt
  65. RH
    Rita Hjortland
    støttet
  66. Anonym
    1 giver ga anonymt
  67. BF
    Bodil Myrmel Fontana
    støttet
  68. U
    Urd
    støttet og skrev en hilsen
    Jeg er så lei meg for behandlingen mine tidligere kolleger i Sudan har blitt utsatt for av sin norske arbeidsgiver. Jeg håper mange blir med og hjelper så dere kan få en ny start!

Hjelp 16 tidligere ansatte ved Norges ambassade i Sudan som er på flukt fra krigen

85 162 kroner innsamlet

87 givere
2 dager igjen
8% av 1 000 000 kr
Lokalt ansatte som er blitt flyktninger
Verifisert
Urd Berge Milbury står bak spleisen
DELTA UDLAF mottar pengene
Denne knappen åpner en modal med delingsknapper, hvorav den første heter «Del på Facebook».

Siste aktivitet

  1. Anonym
    5 givere ga anonymt
  2. Hege Klaseie
    støttet
  3. Ingrid
    støttet og skrev en hilsen
    Wish you all the best. You are not alone.
Vis all aktivitet

Hjelp Lokalt ansatte som er blitt flyktninger å nå frem til flere!

Deler du spleisen med nettverket ditt bidrar du i snitt med 1 000 kr ekstra til spleisen 💰
Facebook
Kopiér lenke
Flere valg
Urd Berge Milbury er ansvarlig for innholdet i denne innsamlingen og for at pengene går til angitt formål.

Se hva andre spleiser på 🙌

Tenker du på å lage en spleis til noe du brenner for? Vi har samlet et knippe inspirerende spleiser!
Se flere spleiser vi heier på

Uuups! Du bruker en utdatert nettleser.

Med nettleseren du nå bruker vil spleis.no ikke kunne brukes skikkelig. Men fortvil ikke! Du har flere muligheter;

  1. Bytt til en annen nettleser, for eksempel Google Chrome
  2. Fortsett på mobiltelefonen, bare skriv inn adressen:
  3. Lukk denne boksen, og fortsett på eget ansvar

×